Letnie stylizacje prostu z Cypru

Dziś mam dla Was krótki niedzielny wpis, w których przywołuję lato. Jeśli obserwujecie mój Instagram <tutaj> to wiecie, że niedawno wróciłam z gorących wakacji na Cyprze. Dzięki temu mogę pokazać Wam troszkę typowo letnich inspiracji. Wszystkie przedstawione ubrania i akcesoria pochodzą z najnowszych kolekcji więc śmiało możecie jeszcze je dorwać.

Jakie trendy na lato skradły moje serce? Co będziemy nosić w nadchodzącym sezonie?


Jak dla mnie must have wiosny i lata to falbany i bufiaste rękawki, bardzo spodobały mi się również delikatne bluzki na cieniutkich ramiączkach przypominające bieliznę. Wszystkie te trendy są mega kobiece i są wprost idealne na gorące dni. Kolory to przede wszystkim delikatny róż i błękit, a do tego nie wychodząca z mody szarość, biel i złote dodatki.

To którą stylizację wybieracie? 1 czy 2?


Stylizacja na lato #1 - sukienka z falbankami przy rękawach

Czyli falbanki i swoboda w pięknym jeansowym błękicie ♥ Wszystko pochodzi z sieciówek więc są dostępne od ręki.





Sukienka - Zara
Okulary - Ray Ban (Zalando)
Buty - Zara
Torebka - Mango

Stylizacja na lato #2 - ołówkowa spódnica bandażowa #azałóżsię 

Większość z elementów stylizacji to polskie marki - czyli tak jak lubię. Spódnica to prawdziwe cudo, mega jakość, wspaniałe wykonanie, niesamowicie modeluje figurę i zdecydowanie nie można przejść koło niej obojętnie. Pasuje do szpilek i do luźniejszych stylizacji. Do tego skórzana nerka i mega wygodne buty również polskiej produkcji.





Spódnica - Beksa <tutaj>
Bluzka - Stradivarius
Nerka - Mięta <tutaj>
Buty - Golse Shoes <tutaj>
Okulary - Ray Ban (Zalando)

Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu moje wiosenno/letnie propozycję :)

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze