-49% Rossmann, jakie produkty do makijażu twarzy warto kupić podczas promocji?

Cześć dziewczyny!

Od piątku (24.04.2015) Rossmann znowu będzie kusił promocją – 49% na kolorówkę. Podobnie jak rok temu akcja podzielona jest na trzy etapy:

24.04 - 29.04 podkłady, pudry, bronzery, rozświetlacze i korektory do twarzy
30.04 – 05.05 tusze, kredki do oczu, cienie, eyelinery
06.05 – 10.05 szminki, kredki do ust, lakiery i odżywki do paznokci


W tym roku nie planuję większych zakupów, ponieważ próbuję ograniczyć ilość kosmetyków w mojej toaletce. Postanowiłam jednak podzielić się moją opinią o produktach i napisać, co warto kupić na promocji. Dziś lista kosmetyków do cery (podkłady, pudry, korektory itp.), które według mnie warto Wam polecić.

Max Factor, Lasting Performance. Podkład, który zawsze znajdziecie w mojej kosmetyczce. Trwały, dobrze kryje i wygląda przy tym bardzo naturalnie. Producent zapewnia, że nie zatyka porów i u mnie to się sprawdza. Nie podkreśla suchych skórek. Jedyny minus, delikatnie ciemnieje na skórze. Cena regularna: 49,99zł

Maybelline, Affinitone. Puder, który daje trwałe i naturalne wykończenie. Uwielbiam utrwalać nim makijaż. Niestety szybko się kończy. Cena regularna: 29,99zł

Max Factor, Creme Puff. To kultowy produkt i jego historia sięga roku 1953. Puder ładnie kryje, matowi i wygląda naturalnie. Jest bardzo wydajny. Cena regularna: 45,99zł

Max Factor, puder sypki. Transparentny puder idealnie współgra z odcieniem skóry i nadaje jej nieskazitelny wygląd, który utrzyma się przez cały dzień. Chyba najbardziej wydajny kosmetyk w mojej kosmetyczce. Cena regularna: 54,99zł

Astor, Skin Match, puder brązujący. Posiadam w odcieniu 002 i idealnie pasuje do mojej cery. Jest wydajny, trwały i daje delikatny efekt. Ciężko zrobić nim ciemne placki J Cena regularna: 35,99zł


Revlon, Color Stay 24H. Podkład, który jest kultowy, a jakoś nigdy nie miałam okazji używać. Podobno jest mega trwały i genialnie kryje. Może to właśnie okazja by wreszcie go wypróbować. Cena regularna: 69,99zł


Rimmel, Lasting Finish, korektor. Jeszcze nie testowałam, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. Ukrywa niedoskonałości cery oraz tuszuje cienie pod oczami. Cena regularna: 27,99zł

Ehhh… i pisząc ten post narobiłam sobie ochoty na zakupy. A co Wy polecacie? Planujecie większe zakupy?

Jeśli chcecie poczytać co w tamtym roku kupiłam podczas promocji zapraszam <tutaj>, <tutaj>, <tutaj>.

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

13 komentarze

  1. Kusi mnie ten korektor z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post dla osób, które chcą zapełnić sobie kosmetyczkę fajnymi podkładami 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam 30km do Rossmana wiec mogę tylko pomarzyć o zakupach. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj współczuję, warto mieć rossmanna pod reka

      Usuń
    2. Oj współczuję, warto mieć rossmanna pod reka

      Usuń
  4. Dzięki, fajny post, jeszcze dziś odwiedzę rosman, tylko jeszcze coś kolorowego by się przydało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuje jakieś małe zakupy to jest tusz i kredką do oczu, ewentualnie szminkę na prezent dla siostry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat dziś lecę na babskie zakupy, to wpadnę do Rossmana. Pewnie przy okazji kupię coś Heli, z kartą Rossnę są fajne zniżki na produkty dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zastanawiam się czy w ogóle się wybierać. Moja skóra niezbyt dobrze toleruje makijaż, nad czym ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie na tej promocji kupiłam mój pierwszy Revlon Colorstay. Zapraszam na mojego bloga gdzie pokazuję zdobycze z zakupów. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń