Jesienna stylizacja Monello w obiektywie Z filiżanką kawy (LaMelka)

No nie mogłam się powstrzymać, żeby się nie pochwalić! Musiałam wrzucić tu jeszcze trochę autopromocji i pokazać, jakie piękne zdjęcia ciuszków Monello powstały dzięki cudownej Asi. Połączenie ślicznych ubranek Monello z  urokiem Melanii i Michasia oraz talentem Asi nie mogło się nie udać, prawda?
















Ubranka możecie kupować <tutaj>, a wszystkie nowości śledzić <tutaj>.
Asię znaną w sieci jako Z filiżanką kawy możecie poczytać i pooglądać <tutaj>, a jej zdjęcia obejrzeć <tutaj>

Jak się Wam podoba sesja? Jak podobają się ubranka i zdjęcia? Modele się spisali?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

18 komentarze

  1. Udała się sesja. Piękna zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia, super modele i piekne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. zarówno modele jak i ubranka spisali się na medal

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubranka jak ubranka, ale dzieci jakie śliczne!! ;)
    Ciuszki też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne obrazki, miło się to ogląda!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Mam nadzieję, że będę mogła oglądać efenty niejednej takiej sesji z Waszym udziałem .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wasze ubranka! Jakość super i ceny przystępne. A zdjęcia wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ubranka, aż idę na stronę pooglądać, może coś kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają :) Miło jak ktoś docenia Twoją pracę!

      Usuń
  9. Uroczy modele! Taj polskiej formy jeszcze nie znałam, a jestem wielką fanką rodzimych butików :)
    Nie bardzo się orientuję, to Ty autorko bloga jesteś twórcą tych wspaniałych ubranek? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem współwłaścicielką firmy którą prowadzę z mamą :) Bardzo dziękuje za miłe słowa :*

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia! Dzieciaki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń