Kosmetyki Bell z Biedronki. Czy tanie kosmetyki mogą być dobre?

Zawsze dość obojętnie przechodziłam koło półki z kosmetykami w Biedronce. Kosmetyki Bell kojarzyły mi się niską jakością i małym wyborem kolorów. Zniechęcona i rozczarowana ostatnim drogim zakupem kosmetyku z górnej półki <tutaj> postanowiłam sprawdzić tanie i łatwo dostępne produkty. Podczas zakupów spożywczych przejrzałam szafę Bell i wybrałam trzy kosmetyki do przetestowania.

bell z biedronki

bell

dobre kosmetyki za grosze

Royal Mat, Skin Camouflage Bell - matująco-kryjący fluid z odżywczym aloesem

Podkład ma przyjemną konsystencję i nakłada się go bezproblemowo. Dobrze kryje, a jednocześnie stapia się ze skórą. Nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się w porach. Dość długo utrzymuje się na twarzy, chociaż nie trzyma za długo matu. Na szczęście wystarczą bibułki matujące oraz puder i znowu mamy nienaganny makijaż. Jestem pod jego dużym wrażeniem, za taką cenę to naprawdę świetny kosmetyk. Porównując go z moim ostatnim nieudanym zakupem z MACa podkład Bell jest o niebo lepszy!

podkład bell

matowy puder brązujący Bell


Sculpting Mat Powder - Matowy Puder Brązujący 

Puder brązujący którym ciężko zrobić sobie krzywdę. Kolor jest bardzo delikatny, ale trwały dlatego to idealny kosmetyk do naturalnego makijażu. Polecałabym go jednak osobom o jaśniejszej karnacji. U mnie jest słabo widoczny. Ogromny plus za mat :)

trwała pomadka w płynie

Maroccan Dream Matte Liquid Lips, Bell - matowa pomadka w płynie

Pomadka w płynie ma dość rzadką konsystencje i podczas nakładania wydaje się dość jasna. Jednak po chwili zastyga dając bardziej intensywny matowy kolor. Dlatego należy nakładać ją bardzo dokładnie, bo po zastygnięciu widać wszystkie nierówności i potrafi wylewać się za kontur ust. Gdy zaschnie jest dość trwała (chociaż te z Golden Rose wygrywają) i nie wysusza ust. Kolejny świetny kosmetyk w bardzo przystępnej cenie (8,99zł). Posiadam kolor 01 i na pewno zakupię kolejne.

Kosmetyki marki Bell zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Są świetnej jakości i bardzo trwałe, a kosztują grosze (8zł - 15zł). Polecam Wam zajrzeć do szafy marki Bell podczas zakupów w Biedronce. Jedyny minus daje im za zapach... jest jakiś dziwny... pachną mi tanimi kosmetyki jakie używałam będąc nastolatką.

Znacie kosmetyki marki BELL? Co o nich sądzicie? Czy tanie może być dobre?

Pozdrawiam
Madame Blania



Share:

0 komentarze