Sportowa elegancja, czyli tak jak lubię. Stylizacja #polishgirl

Pierwszy wpis modowy <tutaj>, którego obawiałam się tak bardzo przyjął się bardzo dobrze. Nie spotkałam się z falą hejtu, a wręcz przeciwnie zmotywowałyście mnie do dalszego działania. Bardzo Wam za to dziękuje!
Ponieważ jest już nowy aparat to zdjęcia wyglądają lepiej, a przynajmniej mam taką nadzieję :) Cały czas kombinuję z nowymi ustawieniami, testuję i uczę, uczę i jeszcze raz uczę się robić lepsze zdjęcia. I powstają nowe fotki... na przykład takie...

Tym razem połączyłam eleganckie elementy garderoby ze sportowymi. Tak właśnie lubię najbardziej... Elegancka marynarka ze zwykłym t-shirtem, jeansy, wygodne buty (uwielbiam Meliski) i ulubiona torebka. Idealna stylizacja do pracy, na kawę z koleżanką, czy na spacer z dzieckiem. Taki zestaw zawsze się sprawdza, a przy tym jest mega wygodny. 

marynarka w sportowym wydaniu

stylizacja na co dzień

czy buty melissa są wygodne

torebka mk

t-shirt #polishgirl

wygodna stylizacja

Mam na sobie:
Koszulka #polishgirl - Lalu
Marynarka - Reserved
Jeansy - Zara
Buty - Melissa
Torebka - Michael Kors

Lubicie takie połączenia? Czy dobrze skrojona marynarka to również Wasze must have?

PS. I co lepsza jakość zdjęć? Aparat daje radę? Czy ja daję radę :)?

Pozdrawiam
Madame Blania


Share:

0 komentarze