Hity Wyprzedażowe - Polskie Marki

Okres wyprzedaży powoli się kończy. Jednak w sklepach nadal można upolować prawdziwe perełki, które świetnie sprawdzą się również jesienią. Dziś pokaże Wam moje propozycje w promocyjnych cenach polskich marek idealne na nadchodzący sezon.

Chodzi za mną od dłuższego czasu. Sukienka idealna zarówno na lato jak i do cięższych jesiennych stylizacji. Wzory kwiatowe będą modne również w nadchodzącym sezonie więc sukienka sprawdzi się także do botków i skórzanej ramoneski. Uszyta z 100% wiskozy, a ubrania tej marki są genialnej jakości.



Ostatnio ołówkowe spódnice wracają do łask. Można je nosić do wysokich szpilek i sportowych butów przez cały rok. Spódnicę przymierzałam i pięknie leży, a mocne rozcięcie pozwala swobodnie się w niej poruszać ♥



Koszula i bluza w jednym to genialne rozwiązanie, a kolor khaki znów będzie modny. 



Właśnie kupiłam i uwielbiam ♥ Genialny wzór - uniwersalny, ale z pazurem. Sukienka ma wywijane rękawy, więc będzie idealna na każdą porę roku. Uszyta z 100% wiskozy.



Mam w innej wersji kolorystycznej i sprawdza się u mnie super (stylizacja z bluzą w poprzednim poście <tutaj>). Idealna na spacery i chłodniejsze wieczory. Ciepły golf, który jest również kapturem oraz rękawki z dziurą na palce ogrzeją podczas jesiennej (nie)pogody.



Czarna wersja będzie idealna nadchodzącą jesień. Ten model super się sprawdza zarówno do spodni jak i sukienek. Mam już kilka par butów tej marki i wszystkie uwielbiam. 



Kolorystyka tego cuda zdecydowanie przypasuje do jesiennych stylizacji. Biżuterię tej firmy uwielbiam i polecam.




Jak podobają się Wam moje propozycje? Znacie fajne polskie marki warte polecenia?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze