Stylizacje z bluzą #polskamarka

Wakacje nad polskim morzem to nie do końca upały i wylegiwanie się na plaży. Rzeczywistość okazuję się często zupełnie inna. Ja byłam przygotowana na zmienną pogodę i przed wyjazdem na urlop zaopatrzyłam się raczej w grubsze ubrania niż w kostiumy. W walizce (zarówno mojej jak i syna) nie mogło zabraknąć bluz, bo te najlepiej sprawdzają się podczas spacerów, czy wycieczek rowerowych. Wybrałam te od polskich producentów, bo lubię gdy są dobrej jakości i posiadają oryginalny wzór. Zobaczcie jak pięknie się prezentują podczas naszych spacerów ♥






Mam na sobie:
Bluza - Nubee
Opaska - Monello
Spodnie - Pull&Bear
Buty - Lacoste

Michaś ma na sobie:
Bluza i Spodnie: Monello
Czapka - Aliexpress
Buty - Adidas





Mam na sobie:
Bluza - LilOwl
Legginsy - H&M
Buty - Lacoste

Michaś ma na sobie:
Bluza - LilOwl
Spodnie - Zara
Buty - Nike

Czy bluzy to również Wasz wakacyjny must have?

PS. Przepraszam za No Makeup, ale urlop rządzi się własnymi prawami ;)

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze