Ciasteczka owsiane z masłem orzechowym

Ten przepis obiecywałam Wam już dawno temu. Jest z nim jednak mały kłopot... ciastka schodzą tak szybko, że nigdy nie mogę zdążyć zrobić im zdjęć.
Sam przepis jest bardzo zdrowy chociaż nie do końca fit. Można go modyfikować i dodawać ulubione składniki. Jeśli uwielbiacie masło orzechowe na pewno przypadnie Wam do gustu.

przepis na ciastka z masłem orzechowym

Ciasteczka owsiane z masłem orzechowym


Przepis na ciastka owsiane z masłem orzechowym

Składniki:


  • 200 g masła orzechowego
  • 100 ml oleju kokosowego
  • 200 g miodu 
  • 100 g gorzkiej czekolady 
  • 3 szklanki uprażonych płatków owsianych
  • szczypta soli
  • według upodobania: rodzynki, jagody goji, wiórki kokosowe, migdały, zboże ekspandowane (ja użyłam Orkisz ekspandowany Bio Soligrano)


Sposób przyrządzenia:

W garnku podgrzałam masło orzechowe z olejem kokosowym, aż do uzyskania jednolitej masy. Po zdjęciu garnka z ognia  dodałam pokruszoną czekoladę oraz miód. Dokładnie mieszam, aż czekolada się rozpuści. Powstałą masę połączyłam z pozostałymi składnikami i przelałam do formy wyłożonej papierem do pieczenia. Następnie blacha trafia do lodówki. Gdy masa zastygnie dzielę batony na prostokątny (o ile wyjdą 😉).

z masłem orzechowym i solom

ciastka z masłem


Jeśli lubicie smak słonego karmelu batony można delikatnie posolić grubo zmieloną solą morską ♥ Są absolutnie genialne!

Jak podoba się Wam przepis? 

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze