Max Factor, Colour Elixir Lipstick (Nawilżająco - odżywcza pomadka do ust)

Cześć dziewczyny!



Zakupu dokonałam podczas promocyjnego szału w Rossmannie. Do tej pory nie przepadałam za produktami do ust jednak przekonałam się i mam kilku ulubieńców, a jednym z nich została nawilżająco - odżywcza pomadka Max Factor (nie ukrywam, że mam sentyment do tej marki).


Według producenta:

Pomadka Colour Elixir gwarantuje miękkie i gładkie usta w apetycznych kolorach.
·         Mieszanka 60% składników silnie nawilżających, odżywki oraz antyoksydantów z dodatkiem witaminy E
·         Bajeczny kolor w mgnieniu oka
·         Aktywnie nawilża i sprawia, że usta stają się bardziej miękkie i pełne (w porównaniu z nieumalowanymi ustami)
Cena:  40zł/ 3g



Moja opinia:

Opakowanie jest bardzo eleganckie i trwałe. Nie otwiera się samoistnie, więc nie trzeba się bać, że pomadka wybrudzi torebkę. Szminka jest gęsta, kremowa i aksamitna bardzo łatwo rozprowadza się na ustach. Wystarczy cienka warstwa by ładnie pokryć usta kolorem. Jest dość trwała i „zjada się” równomiernie. Dobrze nawilża, więc nie ma mowy o suchych skórkach. Usta są gładkie i bardzo miękkie. Pomadka jest dostępna w 18 odcieniach, ja wybrałam raczej naturalny róż 620 Pretty Flamingo.


Bardzo dobra pomadka pełniąca rolę balsamu. Idealna zarówno dla fanek mocnych ust jak i naturalnego makijażu. Pięknie wygląda w torebce, czy na toaletce. Cena nie jest niska, ale spokojnie można wyczekać jakiejś promocji.

Pozdrawiam
Madame B


Share:

0 komentarze