Haul wyprzedażowy – dużo zdjęć

Cześć!



Dzisiaj post "chwalipiętowy" z moimi zdobyczami. Wyprzedaże i promocję wciągnęły mnie bez reszty. Udało mi się upolować kilka naprawdę fajnych rzeczy dla mnie i Michasia. Szczegóły poniżej.





Uwielbiam Stradivariusa i jak zwykle się na nim nie zawiodłam, na przecenach upolowałam:

Błękitny t-shirt z super wakacyjnym nadrukiem za 29,99zł

Granatową bluzkę w groszki (szukałam takiej od dawna) również 29,99zł

Trzy topy bandeau, świetnie sprawdzają się pod luźne topy, za trzy zapłaciłam 19zł



W Reserved znalazłam:

Biały t-shirt z buldożkiem (uwielbiam ten motyw) - 19,99zł

Szary t-shirt z kwiatowym nadrukiem, cena 24,99zł

W Home & You była promocja, druga rzecz z wyprzedaży – 50%:

Dwa ciemno różowe pojemniki na pędzle, za komplet zapłaciłam 9,99zł
Zegar w kształcie autka do pokoju Michasia, koszt 10zł (kupowałam prezent dla znajomych i zegar był -50%)

W Organique chciałam kupić moje ulubione mydło Allepo (recenzja tutaj), ale do koszyka wpadły również dwa woski Organique i dwie świece Yankee Candle.


W H&M kupiłam tylko krótkie spodnie, które nie były by, aż tak krótkie za 40zł.



W Cubusie nabyłam błękitny longsleeve (uwielbiam ich t-shirty z serii Basic, są świetnej jakości) za 9,99zł oraz okulary przeciwsłoneczne również za 9,99zł (do których mogłam dobrać sobie dwa inne dodatki z półki w moim przypadku białe okulary + bransoletka) 


Różowa koszula za 24,90zł to zakup z Bershki


Udało mi się również w końcu dostać grzebyk do rzęs Inglot. Bardzo polecany na blogach, ale jeszcze nie mogę o nim nic powiedzieć, ale na pewno będzie jego recenzja.


Michaś dostał polar z 5-10-15 za 24,99zł, śliczną bluzę z sh oraz grającą maskotkę z Rossmanna.



Trochę wcześniej nabyłam dwa topy w New Yorker




Jak zwykle odezwał się mój zakupoholizm i mam nadzieję, że te wyprzedaże szybko się skończą. A Wy coś upolowałyście? Lubicie wyprzedaże?

Pozdrawiam
Madame B
























Share:

1 komentarze

  1. Wspaniałe i obfite zakupy!!! Tyle fajnych koszulek kolorowych- w sam raz na lato. Ja kupiłam sweter-narzutkę i cienki sweter w grochy w Mango, ale mało chodziłam po Manufakturze, bo byłam z małą. Na szczęście miałam mamę jako wsparcie i udało mi się kupić też dżinsy- niestety w regularnej cenie i niestety rozmiar większe niż przed ciążą hehe

    OdpowiedzUsuń