7 zalet bycia mamą.

Bycie mamą to super sprawa, wiadomo! Chyba każda z Nas jest szczęśliwą z bycia mamą mimo lepszych i gorszych momentów. Ale co daje mi największą satysfakcje? Co sprawia, że jestem szczęśliwa?


1.  Świadomość, że dla mojego dziecka jestem całym światem. Bez względu na to, czy mam umalowane paznokcie, najnowsze buty, czy worek pieniędzy dla dziecka jestem najpiękniejsza, najmądrzejsza, najbardziej zabawna i najukochańsza. Lubię widzieć siebie oczami mojego dziecka.

2. Cieszą mnie małe rzeczy i odkrywam świat na nowo, gdy pokazuje go dziecku. Trawa jest bardziej zielona, piasek jest milszy w dotyku i nie miałam wcześniej pojęci, że wokół domu rośnie tyle stokrotek.

3. Mimo wielu nieprzespanych nocy (właściwie samych nieprzespanych), podenerwowania, że na nic nie mam czasu oraz dużej dawki stresu (a to dziecko chore, a to się wywróciło, a to płacze cały dzień) jestem oazą spokoju! Dużo trudniej wyprowadzić mnie z równowagi, na więcej rzeczy przymknę oko.

4.  Mam więcej energii i motywacji do działania. Teraz nie robię wszystkiego dla siebie, ale dla całej rodziny.

5. Stałam się mniejszą egoistką, patrz punkt 4.

6.  Częściej się uśmiecham, bo jak tu się nie szczerzyć do tej cudownej paszczy.

7. Mam dodatkowy dzień do świętowania… DZIEŃ MATKI.

A Wy, dlaczego uwielbiacie być mamami? Ja obchodziłyście swoje święto?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

9 komentarze

  1. Ja kocham być Matką za wszystkie trudy i uroki, które mnie spotykają. Cieszą mnie nowe umiejętności dziecka, jego uśmiech i samodzielność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja świętuję bycie mamą każdego dnia roku. Jestem z tego cholernie dumna i każdy dzień macierzyństwa daje mi tyle radości. I choć wiadomo bywa trudno, to jednak te nawet najmniejsze gesty tego małego bąbelka sprawiają, że świat jest piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam być mamą, bo uwielbiam mojego Bąbla:) Jest najlepszy na świecie:) A przez to, że on jest to ja jestem spełniona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod wszystkimi punktami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy uśmiech mojego Synka sprawia, że cały świat staje się piękniejszy! Uwielbiam być Mamą zawsze, wszędzie! :) Kiedyś, kiedy Synka nie było na świecie, ba kiedy nie było go jeszcze w planach nie wyobrażałam sobie tego wszystkiego....a teraz nie wyobrażam sobie życia bez niego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale jest być Mamą. I wiesz, współczuję wszystkim którzy mają problem z tym, by mieć dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda! Choć ja chyba mniej robię dla rodziny, bo kiedy mała już zaśnie ja oddaję się niemamowaniu czyli przyjemnościom prywatnym, a nie czynnościom domowym. Ale coś w tym jest, że jakby więcej robi się całą rodziną. No i Dzień Matki - bonus niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w mój pierwszy dzień mamy zdałam sobie sparwę jakie moje życie bez dziecka było puste i w jakimś sensie bezcelowe. Teraz jest po co życ, dla kogo :D Kocham ten stan :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obchodziliśmy jakoś specjalnie tego dnia. Był jednocześnie normalny i wyjątkowy. Pełen wspomnień i rozważań. Dodatkowo urozmaicony piękną kartą i kwiatami od synka, które mi podarował z pomocą taty. :)

    OdpowiedzUsuń