Nasza urodzinowa WishLista

Cześć!

Przygotowania do urodzin pełną parą. Dekoracje prawie gotowe, od jutra zaczynam szaleć w kuchni. Niebawem pokarzę Wam, jakie dekoracje, można przygotować samemu w domu. A dziś zapraszam Was do oglądania naszej urodzinowej Wishlisty. Każdy z zaproszonych gości (na szczęście) dowiadywał się, co kupić synkowi. Dużą część prezentów wybierałam też sama. Zatem jest duża szansa, że prezenty się nie zdublują i trafią w Michasiowy gust. Jak wygląda nasza Wishlista?


1. Cymbałki PLAY TOYS <tutaj>
2. Smok Saro do ciągnięcia <tutaj>
3. Fotelik samochodowy
4. Traktor z klockami BAJO <tutaj>
5. Klocki LEGO DUPLO, np <tutaj>
6. Samochodzik do pchania na kiju <tutaj>
7. Klocki drewniane, np. <tutaj>
8. Drewniane puzzle układanka <tutaj>
9. Buciki
10. X SPORT TRIKE wieloetapowy rowerek  na pompowanych kołach <tutaj>

Coś byście dodały? Czy powyższe zabawki sprawdziły się u Was? A może o czymś zapomniałam?
Pozdrawiam

Madame B

Share:

9 komentarze

  1. Myślę, że to fajna lista w tym ze np z lego to będzie się cieszył dopiero kolo 18miesieca, podobnie z układankami drewnianymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wybierałam co goście mają kupić, bo to dla mnie było nietaktem. Wszystkie prezenty, które dostał były cudowne i żaden się nie powtórzył. Głupio trochę narzucać komuś jaki ma przynieść prezent, ale zrobiłaś jak uważałaś za stosowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym nic niestosownego, a wręcz przeciwnie. Każdy z gości pytał się co mały już ma, a co byłoby mu potrzebne. Dlatego podawałam mu informację, że np. klocki duplo. Prezenty od dziadków wybieraliśmy wspólnie (u nas to normalne), a moi dziadkowie po prostu prosili, żebym coś wybrała, bo oni nie wiedzą czym bawią się teraz dzieci i nie mają siły chodzić po sklepach. Dlatego zamawiałam zabawki w ich imieniu.

      Usuń
    2. Jeśli goście pytają to nie widzę w tym nietaktu i taka lista może się przydać:) Jeśli nikt się nie interesuje to chyba bym nie powiedziała co chcę dostać, chyba że bardzo bliskim gościom jak babcia czy dziadek:)

      Usuń
  3. U mnie na blogu też było ostatnio o zabawkach na roczek :)
    A Lego Duplo też mamy na wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy identyko rowerek (niebieski) z Ramiza ! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lista! Chętnie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń