Majowe zakupy, czyli co nowego w szafie Michasia.

Cześć!

Co miesiąc obiecuję sobie, że nie kupuje kolejnych ubranek dla syna. Że kolejny miesiąc należy do mnie i wreszcie kupię sobie te wymarzone adidasy. Oczywiście po buty pojechałam i wróciłam z torbami ubrań dla małego. Co nowego znalazło się w szafie Michasia zamiast butów dla mamy?


Koszulka na ramiączka (Benetton – outlet) – 19zł
T-shirt dresowy(Name It – outlet) – 10zł sztuka

Szorty buggy wykończenie limonka i turkus (Monello) – 28zł sztuka
Szorty (Benetton – outlet) – 45zł
Jasne jeansy (Benetton – outlet) – 37zł
Czarne jeansy (Name It – outlet) – 10zł

Limonkowy t-shirt w wąsy (Monello) – 26zł
T-shirt w gwiazdy (Monello) – 26zł
Granatowy t-shirt (Pepco) – 9,99zł
Turkusowy t-shirt (Zara) – 15,90zł
Limonkowy t-shirty (Zara) – 15,90zł

Apaszka moro (Benetton – outlet) – 27zł
Limonkowy komplet czapka+komin (Monello) – 28zł
Turkusowy komplet czpka+komin (Monello) – 28zł

Bluza z kapturem (Monello) – 40zł

Trampki Nike – 79zł (prezent urodzinowy)

Czy Wy też rezygnujecie ze swoich zakupów na rzecz ubrań dla dzieci? Jak podobają się Wam nasze nowości?

Ja mimo braku butów jestem mega zadowolona, bo upolowałam naprawę niezłe ciuszki. Zakupy w Benettonie, czy ubrania z Name It po 10zł to według mnie strzał w 10.

Pozdrawiam
Madame B

Share:

13 komentarze

  1. Ja ostatnio skorzystałam z oferty w Reserved -40% i obkupiłam siebie! A córcia dostała TYLKO ;) dwa t-shirty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój portfel już świecił pustkami jak była ta promocja :)

      Usuń
    2. Też zaszalałam w Reserved ;) Ale faktycznie dobra promocja. :)

      Usuń
  2. Zazwyczaj tak bywa, że zamiast sobie kupuję coś Mężowi i Kubie. Wszystkie zakupione rzeczy cudowne, a koszulkę z Pepco mamy taką samą- świetnie się ją nosi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak samo, zawsze obiecuje sobie, że teraz zakupy dla mnie a i tak kupuje dla Julki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, ale i tak po raz setny obiecuję sobie, że w przyszłym miesiącu kupie coś dla siebie :) O ja naiwna :)

      Usuń
  4. Szalejesz ;) Michaś to wszystko przechodzi, czy nie ma szans? :P
    Ja ostatnio mam zastój z zakupami dla synka i dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za outlet? Jestem bardzo ciekawa czy masz jakieś fajne miejsca w Łodzi, które możesz polecić? Bo dobrze kojarzę, że tam właśnie mieszkasz. Już niedługo i ja będę mieszkanką tego miasta i chętnie wybrałabym się do miejsc, gdzie można dorwać takie skarby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptak outlet pod łodzią, ale jeździ tam komunikacja miejsca. Czasami można upolować tam takie cuda :) Chętnie znajdę towarzysza do zakupowych szaleństw :)

      Usuń
    2. No właśnie widziałam już tego Ptaka i byłam zdruzgotana! Jest wielkości Żywca :P. Już obmyślam od dawna jak się tam wyrwać na cały dzień. Bardzo chętnie wybiorę się tam wspólnie :D

      Usuń
  6. Nie potrafię przejść obojętnie obok sklepu lub działu z dziecięcymi ciuszkami i zamiast dla siebie najczęściej kupuję coś małej. Tym sposobem buty, które już mam upatrzone, kupuję juz trzeci miesiąc, bo zawsze wpadnie mi w oko coś ladniejszego lub bardziej potrzebnego dla Helenki ;) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń