Kocyki personalizowane – prezent idealny.

Szukacie prezentu z okazji narodzin dziecka? A może świętujecie roczek? Poszukujecie pomysłu na chrzciny?

Odpowiedzią jest kocyk personalizowany. My otrzymaliśmy taki z okazji narodzin Michasia i nie wiem czemu do tej pory o nim nie pisałam. Według mnie taki kocyk to pomysł idealny. Spełnia rolę pamiątki, a przy tym jest baaardzo przydatny. Kto ma dziecko wie, że każdy kocyk jest na wagę złota.


Na rynku dostępne jest kilku producentów i różne wersje. Nasz kocyk pochodzi ze sklepu Martello. Znajdują się na nim takie informacje jak: imię, data urodzenia, znak zodiaku, waga urodzeniowa. Sprawia to, że koc jest niepowtarzalny i spersonalizowany i stanowi wspaniałą pamiątkę. Tak wspaniałą, że początkowo bałam się go używać. Bo zniszczy się, pobrudzi… nic bardziej mylnego. Kocyk jest znakomitej jakości i po ponad roku użytkowania brak jakichkolwiek śladów zniszczenia.  Kocyk wykonany jest ze 100% bawełny organicznej. A używany od narodzin sprawia, że jest jeszcze bardziej unikatowy.

Co jeszcze przemawia za konkretnie tym kocykiem? Jest to produkt Polski, a co więcej firma pochodzi Łodzi. Jak wiecie jestem za promowaniem produktów Polskich, a jeszcze lepiej… lokalnych firm.

Jeśli szukacie oryginalnego pomysłu na prezent z czystym sumieniem mogę Wam polecić taki kocyk. U nas sprawdza się znakomicie i na pewno jest wspaniałą pamiątką.


A jakie prezenty z okazji narodzin dziecka Wy wspominacie najlepiej?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

5 komentarze

  1. Bardzo fajna pamiątka. My też dostaliśmy kocyk z poduszką, ubrania, ale od najbliższych rodziców i dziadków pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie pamiątki, więc kocyk jak najbardziej do mnie przemawia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyków nigdy dość... U nas pięć w stałym użyciu i ani jeden nie leży porzucony w kącie. Też mamy jeden personalizowany, A. dostał od mojej koleżanki. Będzie mieć pamiątkę na całe życie:)

    OdpowiedzUsuń