Jak wybrać hybrydę która nie niszczy paznokci? Recenzja produktów Effective Nails

To moja druga przygoda z hybrydą. Niestety ta pierwsza mimo początkowego zachwytu skończyła się dużym rozczarowaniem. Hybryda trzymała się z 10 dni (jak na mnie to dużo, bo lakiery wytrzymują jeden dzień) za to resztki hybrydy nie chciały schodzić bardzo długo. Moczenie w acetonie nie dawało efektów i musiałam piłować płytkę. Po jakimś czasie moje paznokcie były w fatalnym stanie i zrezygnowałam z tej "przyjemności".

lakiery hybrydowe

hybryda warta polecenia

lakiery hybrydowe Effetive Nails

Na jednym ze spotkań blogerek miałam możliwość zapoznania się z produktami Effective Nails. Producent obiecywał oprócz trwałości, bezproblemowe zdejmowanie lakieru hybrydowego. Postanowiłam to sprawdzić, bo nadal marzyłam o trwałym kolorze na paznokciach. Wiadomo, że codzienne malowanie odpada przy małym dziecku.

I tak od ponad dwóch miesięcy (aktualnie od roku) trwa moja miłość do hybrydy Effective Nails. Czym mnie urzekła?

  • Hybryda po około 12 - 14 dniach z łatwością odchodzi od paznokcia. Nie muszę piłować, czy długo moczyć w acetonie... 5 minut i po krzyku, ale ma tłustą (specyficzną) płytkę paznokci. Na normalnej płytce również pięknie odchodzi po namoczeniu acetonem, bez niszczenia i piłowania paznokci, a utrzymuje się ponad dwa tygodnie.
  • Nie niszczy płytki. Pierwszy raz w życiu mam tak długie i mocne paznokcie. Wiele razy próbowałam je zapuścić, ale szybko łamały się i rozdwajały. Tym razem wyhodowałam konkretne pazurki właśnie pod hybrydą.
  • Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda! Wystarczy ok 90 minut na dwa tygodnie by cieszyć się perfekcyjnym manicure. Dla porównania pomalowanie paznokci tradycyjnym lakierem z bazą i suszeniem też zabiera z 60 min.
  • Wygląda dość naturalnie. Jeśli postaramy się nakładać cienkie warstwy paznokcie wyglądają jak pomalowane zwykłym lakierem. Nie ma tu przecież mowy o przyklejanych tipsach i długich szponach :)
jakie hybrydy wybrać?

zdobienie paznokci

lakiery Effective Nails

jak wybrać hybrydę

Wszystkie produkty Effective Nails możecie kupić <tutaj>. Ceny nie są najniższe, ale ile kosztuje dobry lakier i jak często musicie go nakładać? Według mnie warto wydać te pieniądze, dla pięknego i trwałego efektu,

A jakie Wy macie doświadczenie z hybrydą? Znacie markę Effective Nails?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

28 komentarze

  1. brzmi kusząco, do tej pory miałam lakiery gelish - hybrydy, niestety mm typ płytki tzw tłustej i kolor wygladał nieciekawie. Moge stosować jedynie hybrydowy french

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam tłustą płytkę dlatego nic nie trzyma się moich paznokci, ale z kolorami nie miałam problemu.

      Usuń
  2. A możesz opisać krok po kroku jak się robo hybrydę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie napiszę taki post, pojawi się w przyszłym tygodniu. Zapraszam do zaglądania :)

      Usuń
  3. Oj, ja z hybryda nie rozstaję się już od jakiś dwóch lat. Zaczęłam w ciąży, bo nie miałam siły ciągle malować paznokci. Efekt trzyma mi się na dłoniach jakieś 3 tygodnie, a na stopach to czasem i 1,5 miesiąca. :D Ja używam produktów Indigo. Mają super paletę kolorystyczną i właśnie nie niszczą płytki. Ale to też chyba w dużej mierze zależy od tego, czy nie wypiłujemy paznokcia zbyt mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale innych firm musiałam piłować, bo nie rozpuszczały się pod wpływem acetonu :( I tak właśnie zniszczyłam sobie paznokcie.

      Usuń
  4. Nie lubię malować paznokci, bo ciągle mi odpryskuje lakier. Czytając jednak Twój wpis, chyba powinnam wypróbować, bo brzmi bardzo kusząco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kolorowe paznokcie, ale nie znoszę malowania i ciągłych odprysków. Także bardzo polecam hybrydę!

      Usuń
  5. o jaaa hybryda na paznokciach 12 dni ? Mi zazwyczaj schodzi po 3 i to taka robiona przez kosmetyczkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze kosmetyczka zrobi dobrze paznokcie, może warto spróbować u innej lub na innych produktach?

      Usuń
  6. Wstyd, ale jeszcze ich nie próbowałam. Teraz miałam Semilac, ale nie spełnił 100% moich oczekiwać. W takim razie na drugi ogień idą Effective Nails!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zachęcające :).
    Ja zwykłym lakierem już nie lubię malować. Właśnie to szybkie odpryskiwanie mnie zniechęca :(. Teraz najbardziej lubię robić tylko odżywką, bo długo trzyma i daję ładny mleczny połysk jednak o hybrydzie ciągle myślę :). Byłam kilka razy u kosmetyczki, ale zostawianie 50 zł za każdym razem też nie zachęca :(. Zastanawiam się, żeby sprawić sobie taki zestaw i sama w domu robić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje pójść z raz do kosmetyczki żeby zobaczyć co i jak, a potem warto zainwestować we własny sprzęt :)

      Usuń
  8. A te lakiery trzeba trzymać pod lampą? Bo ja się na tym całkowicie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lakiery hybrydowe są utwardzane lampą. W przyszłym tygodniu postaram się pokazać krok po kroku jak założyć hybrydę...

      Usuń
  9. mogłabys napisac krok po proku jak to zrobić?
    ja powiem Ci szczerze, nigdy tego nie robiam, nie maluje paznokci na codzien.
    czy sa jakieś wady używania tej metody? jest to bolesne?? (wybacz jeśli te pytania wydaja się głupie, ale poważnie nie wiem co to jest)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu postaram się przygotować taki post.
      Źle zakładane lub zdejmowane hybrydy mogą osłabić paznokcie. Jeśli jednak nie spiłujemy mocno płytki mogą się wręcz wzmocnić. Ja pod hybrydami zapuściłam najdłuższe paznokcie jakie kiedykolwiek miałam :)

      Usuń
  10. Ja właśnie zaczęłam swoją przygodę z hybrydami Semilac i póki co jestem bardzo zadowolona. O Effective Nails nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, bo do tej pory miałam problem z usuwaniem hybrydy. Chyba muszę wypróbować te produkty, bo wcześniej nie słyszałam o marce

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam markę i pracuję na niej i na INDIGO i wg mnie nie ma różnicy - prócz konsystencji i ceny ;) Oczywiście INDIGO droższa i dość gęsta co nieraz utrudnia pracę. I pędzelki hybrydach EN są fajniejsze, lepiej się nimi pracuje. Więc po co przepłacać. Wydaje mi się, że EN nie jest drogi jak na swoją jakość. Lakiery dobrej jakości też kosztują sporo, a tak jak piszesz nakłada się je częściej. Jednym słowem - POLECAM! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie hybrydy się nie sprawdzają - po prostu odchodzą po kilku godzinach - próbowałam już wielu. JA mam hybrydę z żelem i niestety choć to niezdrowe dla paznokci, to przy mojej trójce :D muszę się tym katować. To jedyne co trzyma się u mnie ponad miesiąc. Częściej nie dałabym rady chodzić do kosmetyczki, a w domu absolutnie nie mam warunków :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie fantastycznie sprawdzają się hybrydy Semilac i nie zamierzam ich na razie zmieniać na żadne inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie Semilac nie chciał schodzić za pomocą acetonu. Ale trzeba im przyznać, że mają piękne kolory :)

      Usuń
  15. nie znam tej marki,
    ja na razie zaczęłam moją przygodę z Semilac
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie je sprawdz, bo są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się przymierzam do zakupu zestawu startowego Semilaca. Masz z nim może jakies doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kosmetyczka między innymi na nich pracowała i właśnie miałam problem z ich zdejmowaniem. Ale wiem, że dużo osób je chwali.

      Usuń