Łódzkie spotkanie Mamy BlogOFFują

Ostatnio miałam możliwość uczestniczenia w kilku spotkaniach blogerów. Nie ukrywam, że ten świat mocno mnie wciągnął i uwielbiam spotkania z innymi dziewczynami które podzielają moją pasje. Jednak ostatnie spotkanie było naprawdę wyjątkowe. Dlaczego?


Większość obecnych na spotkaniu dziewczyn było z mojego miasta. Okazuje się, że po sąsiedzku mam kilka fajnych blogerek, spotkałam dobrą koleżankę z podstawówki, oraz miałam okazję poznać na żywo dziewczyny które czytam od dłuższego czasu. Dlatego na spotkaniu czułam się jakbym znała wszystkich od dłuższego czasu.

Mamy Blogoffują obfitowało w sporo atrakcji, wspaniałe przekąski i obiad. Był też czas na wspólną integrację. Organizatorki Iza i Asia zadbały o to byśmy się nie nudziły ani chwili.

Spotkanie odbyło się rodzinnej klubokawiarni SmyKawka w Łodzi. Zaczęło się od prezentacji dietetyczki z Natur House i przypomnieniu o kilku ważnych kwestiach dotyczących zdrowego odżywiania.


Następnie wysłuchałyśmy brafiterki z Szyfoniery o prawidłowym doborze bielizny. Pani Ania Dastych to prawdziwa skarbnica wiedzy i o kobiecych biustach wie chyba wszystko. Już kilka lat wcześniej miałam okazję przekonać się jak wiele może zmienić prawidłowo dobrany biustonosz. Niestety duża część kobiet nadal nie ma zielonego pojęcia jaki rozmiar powinna nosić i jak prawidłowo dobrać stanik. 




Mamy BlogOFFują było dla mnie wyjątkowe również z tego względu, że występowałam w nim w podwójnej roli uczestniczki oraz sponsora. Przecież na łódzkim spotkaniu nie mogło zabraknąć ubranek Monello. Łódzka marka ubranek dla dzieci szytych z materiałów produkowanych w naszym mieście  musiała mieć tu swoje stanowisko, by móc pomacać, podotykać i zobaczyć na własne oczy. Ponadto każda z uczestniczek otrzymała mały upominek od firmy.




Był też czas na posiłek. O zdrowy i zbilansowany obiad zadbał Cynamon Catering Dietetyczny Posiłek był mega zdrowy, a porcje naprawdę duże. 


Pyszne ciasta przygotował Catering Lily on diet.  A dla czytelniczek z Łodzi i okolic firma przygotowała -10% rabatu na hasło: MAMY PO GODZINACH.




Na sam koniec mogłyśmy się lepiej poznać. Gry integracyjne zdradziły wiele naszych sekretów, a buzie nie zamykały się nam od plotek i śmiechu.


I tylko jedna rzecz mogła rozweselić nas jeszcze bardziej... przepiękny tort od Słodkiej Stacji :)

Oczywiście nie opuściłyśmy spotkania z pustymi rękami, a właściwie wytaczałyśmy się z torbami pełnymi prezentów.




Delikatesy Alma zadbały o ciekawe i zdrowe produkty spożywcze. Ponieważ uwielbiam eksperymentować w kuchni chętnie wypróbuję wszelkie nowości.

Oillan zna chyba każda mama jednak po raz pierwszy mogłam wypróbować kosmetyki dla dorosłych tej marki. Jeden z kremów szczególnie przypadł mi do gustu i na pewno pojawi się jego pełna recenzja.

Drogeria Natura zadbała o nasze kosmetyczki. Kosmetyki My Secret oraz Kobo Profesional znam nie od dziś, bardzo je lubię za jakość i cenę.

Wola to wysokiej jakości skarpetki dla całej rodziny.

Wydawnictwo Babaryba to wspaniałe książki dla dzieci w różnym wieku. Na blogu doczekały się już osobnej recenzji <tutaj>.


DP...am to francuskie ubranka dla dzieci w wieku 0-14lat. Już wykorzystałam otrzymany bon na wspaniałe spodenki dla syna.

Od Strefa Urody "Filonka" otrzymaliśmy bon podarunkowy na zabieg kosmetyczny... Której kobiety nie ucieszył by taki prezent...

Dorota Rojek zadbała o fantastyczną pamiątkę ze spotkania w postaci zdjęć.



Spotkania w gronie tylu wspaniałych mam które łączy wspólna pasja to niesamowita radocha. Zdecydowanie chcę więcej i więcej!!

Madame Blania

Share:

9 komentarze

  1. A ja się cieszę, że mogłyśmy się spotkać osobiście :) I to nie raz :) I obyśmy na tym nie poprzestały! Piękna czapeczka czeka na lepszy czas :) Majuch wygląda w niej doskonale!
    Ciepło pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że w końcu mogłyśmy się zobaczyć i mam nadzieję, że niedługo to powtórzymy z naszymi pociechami :)

      Usuń
  2. Było ekstra i cieszę się ze spotkania - bardzo! ;-) Do następnego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie wszystkie słodzimy i słodzimy:) Ale jak tego nie robić skoro spotkanie zaliczam do bardzo udanych i cieszę się, że miałyśmy okazję się poznać:) Dziękujemy za super zestaw dla naszej Chichotki trafiony nawet pod względem kolorystycznym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiony :) Ile ja się nasiedziałam na blogach i próbowałam wpasować w gust :)

      Usuń
  4. Super spotkanie :) Widzę, że coraz więcej taki spotkań jest organizowane przez osoby blogujące :)
    zapraszam do mnie www.jakubprzybylski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że podobało się i miałam po raz kolejny okazje się z Tobą spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było Cię znów zobaczyć :). Do zobaczenia kolejnym razem! :)

    OdpowiedzUsuń