Urodzinowa niespodzianka od Sephory

Cześć dziewczyny!




Otrzymałam ostatnio bardzo miłego maila. Ponieważ kwietniu obchodzę urodziny Sephora ma dla mnie z tej okazji upominek.  W prezencie przy wizycie w perfumerii, (co ważne bez konieczności dokonywania zakupów) otrzymam balsam do ust w formie różdżki oraz 2 razy więcej punktów na karcie jeśli coś kupię. Oczywiście szybko popędziłam do najbliższej perfumerii. Kto nie kocha prezentów?



Otrzymałam śliczną różdżkę zawierającą 4 różne odcienie balsamu pielęgnującego usta. Kolory bardzo ładne, konsystencja też przyjemna, nie lepi się. Bardzo ładnie pachnie :) Nie zajmuje wiele miejsca, a zawsze 4 kolory pod ręką.



Jako prezent bardzo udany gadżet, jestem bardzo mile zaskoczona J. Taki miły gest na pewno zachęca do większych zakupów w perfumerii.

Pozdrawiam

Share:

0 komentarze