Resibo – krem pod oczy, czyli pielęgnacja idealna.

Bardzo długo poszukiwałam idealnego kremu pod oczy. Mimo, że nigdy nie narzekałam na wrażliwość moich oczu (noszę soczewki, używam odżywek do rzęs) to większość kremów pod oczy mocno mnie podrażniała. Oczy często łzawiły i były zaczerwienione, a większych efektów nie było widać.

Podczas przekopywania internetu w poszukiwaniu kosmetyku idealnego natrafiłam na polską markę Resibo. A wiadomo nie od dziś, że polskie marki uwielbiam. Spojrzałam na opakowanie produktu, obietnicę producenta i przepadłam. Za co pokochałam ten krem i markę Resibo?


O marce Resibo:
Resibo jest polską marką kosmetyków, które powstają na bazie naturalnych składników. Są one wegańskie, bezpieczne dla skóry i dla środowiska naturalnego, biodegradowalne. Wszystkie produkty Resibo są naturalne w co najmniej 96%. Aktualnie seria składa się z sześciu kosmetyków. Więcej informacji znajdziecie na fanpage'uResibo oraz na stronie internetowej marki. Ponadto dziewczyny prowadzą świetnego bloga.



Obietnica producenta:
Poprawia mikrokrążenie, redukuje cienie i obrzęki, wygładza zmarszczki i nawilża.

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Propanediol, Crambe Abyssinica Seed Oil, Coco Caprylate/Caprate, Glycerin, Cetearyl Olivate, Argania Spinosa Kernel Oil, Sorbitan Olivate, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Cetearyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Rheum Rhaponticum Root Extract, Commiphora Mukul Resin Extract, Leptospermum Scoparium Branch/Leaf Oil, Caffeine,Cucurbita Pepo Seed Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract,Solidago Virgaurea Extract, Citrus Limon Peel Extract, Zea Mays Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil,Olea Europaea Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Sucrose Palmitate, Microcrystalline Cellulose,Cellulose Gum, Xanthan Gum, Glyceryl Linoleate, Sodium Phytate,Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum


Cena: 89zł/ 15ml

Moja opinia:
Kosmetyki Resibo sprzedawane są w uroczych kartonowych tubach, a w nich równie ładne pojemniczki z pompką (pompkę można zablokować, co jest bardzo przydatne przy dzieciach, nie chciałybyście widzieć mojej miny, gdy syn ostatnio dorwał się do nowiutkiego kremu Estee Lauder). Całość prezentuje się bardzo elegancko i kojarzy się z naturą.

Również konsystencja kremu bardzo mi odpowiada. Nie jest „tępa” i trudna do rozsmarowania, ani rzadka, spływająca jak duża część kosmetyków do pielęgnacji okolic oczu. Krem jest treściwy i dość tłusty, ale szybko się wchłania i bez problemu nadaje się pod makijaż.

Jako pierwszy zupełnie nie podrażnia mi oczu. Nawet, gdy przypadkiem zatarłam oko.

Posiada bardzo delikatny i subtelny zapach.



Już po pierwszym użyciu można zauważyć solidne nawilżenie i napięcie skóry. Skóra pod oczami wygląda młodziej i bardzo promiennie. Zaraz po aplikacji wyczuwalny jest delikatny film ochronny, który niesie ze sobą upragniony komfort. Ponadto delikatnie rozjaśnił cienie pod oczami. Moje cienie to w większym stopniu genetyka, więc całkowicie się ich nie pozbyłam.

Według mnie krem świetnie sprawdzi się zarówno przy bardziej dojrzałej skórze, która wymaga solidnej pielęgnacji jak i do zwykłego nawilżania. A co najważniejsze nie podrażnia przebijając przy tym wszystkie hipoalergiczne produkty do pielęgnacji.

Zarówno krem jak i cała otoczka marki zrobiła na mnie ogromne wrażenie, dlatego już niedługo planuję zakup kolejnych kosmetyków. Mam nadzieję, że kolejna Polska firma podbije rynek i mocno trzymam kciuki za Resibo.

Jak spodobał Wam się krem? Znacie markę Resibo?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

12 komentarze

  1. Nie znam, pierwsze słyszę :) Ale teraz wiem, że warto z nich skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka pozytywnych opinii o tych kosmetykach, może w przyszłości zdecyduję się na zakup. Ostatnio testowałam kilka próbek kremów pod oczy m.in.: Sylveco, Clinique, ale nie jestem w pełni przekonana do zakupu dlatego zdecydowałam się kupić po raz kolejny krem z Secret Key, który gorąco Ci polecam zwłaszcza jeżeli większość kremów wywołuje u Ciebie reakcję alergiczną. Zapraszam :)
    http://classysimplelife.blogspot.com/2015/06/czerwiec-kosmetyki-podstawowe-june.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaję się na ten krem :) czekam aż obecny wydenkuję i "biegnę" go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona, w końcu nie mam już 18-stu lat i szukałam już czegoś mocniejszego i zdecydowanie się nie zawiodłam.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystałam z wielu kremów pod oczy , obecnie korzystam z tego https://eko-banka.pl/pl/p/LAVERA-BIO-Intensywnie-regenerujacy-krem-przeciwzmarszczkowy-pod-oczy-15ml/271 i póki co spisuje się rewelacyjnie :) Polecam spróbowac , Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w poniedziałek będzie recenzja olejku do demakijażu Resibo. Nie wątpię, że pokochałaś krem bo ja dosłownie oszalałam na punkcie olejku i kremu do twarzy, a naprawdę rzadko mi się zdarza taka miłość do kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej marki, ale chyba skuszę się i wypróbuję. Uwielbiam naturalne kosmetyki i polskie marki też! A te oczy to u matek cierpią bardzo od niewyspania... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny skład, fajna recenzja i świetny design! Muszę zajrzeć na stronę marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszeę o tej marce ale chętnie bym ja poznała. Tym bardziej, że mam bardzo wrażliwą skórę i stawiam tylko na kosmetyki naturalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopracowane w każdym szczególe i oczywiście skład! Super, cieszę się, że Polacy tworzą coraz więcej i lepiej i mam nadzieję, że niedługo już wszyscy będą kupować tylko polskie :)

    OdpowiedzUsuń