ULUBIEŃCY MAMY I SYNA - PAŹDZIERNIK


Październik w tym roku zdecydowanie nam sprzyja. Piękna pogoda i słońce dodają energii. Każdy dzień spędzamy bardzo aktywnie. W minionym miesiącu polubiliśmy sporo rzeczy, więc zestawienie będzie dość długie. Mimo to każda z tych rzeczy mocno nas urzekła i umilała nam miesiąc październik.


Ulubieńcy Michasia:

Karty obrazkowe Odkrywam Świat Kapitan Nauka to nasz absolutny hit. Zestaw Zwierzęta Wiejskie upolowaliśmy w promocyjne cenie w Biedronce. Karty od razu przypadły Michasiowi do gustu i szybko nauczył się naśladować odgłosy poszczególnych zwierzątek.  Zestaw składa się z 17 kart z kolorowymi ilustracjami dostosowanymi do wieku dziecka. Ponadto zawiera poradnik z pomysłami na wiele zabaw i gier przy użyciu kart. Więcej o kartach znajdziecie <tutaj>
Ulubione miejsce do zabawy syna to… szafa. Michaś uwielbia chować się po szafach, wyciąga wszystko z środka i się w nich zamyka…

Ulubieńcy mamy i syna:

Paputki od Titot skradły serce mamy i syna. Michaś czuje się w nich bardzo swobodnie ponadto to pierwsze butki, w których te małe stópki się nie pocą. Ja uwielbiam je za design i wykonanie. Po prostu są prześliczne.
Wyciskarka do soków to hit całego domu. Codziennie pijemy świeżo wyciskane soki z warzyw i owoców. Są mega smaczne i bardzo zdrowe. Nasza wyciskarka wolnoobrotowa jest bardzo wygodna, wystarczy wrzucić umyte i pokrojone na mniejsze kawałki warzywa oraz owoce i porcja witamin gotowa.
Ciepła i słoneczna jesień sprzyjają długim spacerom. Dlatego nie mogło zabraknąć jej w zestawieniu. A które dziecko nie lubi przebywać na dworze… i te kolory..

Ulubieńcy mamy:

O czarnym mydle wspominałam już kilkukrotnie, bo nie wyobrażam sobie wieczornego oczyszczania twarzy bez tego kosmetyku. To chyba będzie odkrycie roku. Link do recenzji <tutaj>.
Makaron czekoladowy z Biedronki mogłabym jeść codziennie. Sam zapach podczas gotowania sprawia mi ogromną przyjemność. Połączony z twarożkiem, owocami, czy sosem waniliowym jest idealną kolacją dla każdego czekoladoholika.
Markę Mi…mi odkryłam niedawno, a ubrania tej firmy już zajmują pokaźną część mojej szafy. Jest to polska marka (co bardzo cenię) szyjąca modne i wygodne ubrania z dzianiny. Dresówka jest najwyższej jakości, a ubrania nosi się znakomicie. Niestety wybór w sklepie internetowym jest niewielki, ale mam na szczęście blisko do sklepu stacjonarnego : )
Świeczki i woski Coconut Wood od Kringle Candle to mój ulubiony zapach. Są idealne o każdej porze roku, ale jesienią pachną najlepiej. Coconut Wood to zapach świeżego kokosa w połączeniu z aromatem tropikalnego drewna i nutą kwiatu orchidei.

Znacie któregoś z naszych ulubieńców? Bez czego nie wyobrażacie sobie minionego miesiąca? Co polecacie?

Pozdrawiam
Madame B




Share:

9 komentarze

  1. A co z tą wyciskarką do owoców ja się przymierzam do zakupu, ale myślałam o sokowirówce jaka jest różnica ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podrzucam link z przejrzystą tabelką http://www.akademiawitalnosci.pl/sokowirowka-czy-wyciskarka/. Ogólnie wyciskarka wyciska więcej soku lepszej jakości, ale jest droższa.

      Usuń
    2. Dzięki za linka jeszcze pytanie co polecasz za wyciskarkę ?

      Usuń
    3. My mamy taką: http://allegro.pl/klarstein-slow-juicer-wolnoobrotowa-wyciskarka-i5699064008.html ze względu na przystępną cenę. Ma z 2-3 miesiące i na razie spisuje się bez zarzutu. Rodzice mają od ponad roku ten model: http://allegro.pl/wyciskarka-slimakowa-sokowirowka-do-sokow-olstar-i5214551339.html i też nie narzekają. Nie wiem czy dużo się różnią od tych znacznie droższych (bo nie miałam), może trochę więcej wyciskają soku droższe, ale u nas odpady też są raczej suche.

      Usuń
  2. Widziałam ten czekoladowy makaron i zastanawiałam się, czy warto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto... szybkie i mega smaczne dania można z niego wyczarować! I ten zapach unoszący się w kuchni :)

      Usuń
  3. Najbardziej podobają mi Kapitan Nauka. A szafa to u nas też jedno z najfajniejszy miejsc do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobały mi sie te karty, jestem tez ciekawa tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm ten makaron czekoladowy lecę go kupić jutro!

    OdpowiedzUsuń