Wspólna kosmetyczka mamy i dziecka. Jakie kosmetyki można używać razem z dzieckiem?

Od kiedy jestem mamą często zdarza mi się podbierać kosmetyki dziecka. Szukam też produktów które nadają się do pielęgnacji zarówno małych i tych trochę większych. Jakimi kosmetykami się dzielimy?


Ostenisept – większość mam używała go do odkażania pępuszka swojego malucha. Ja znalazłam jego inne zastosowanie… spryskuje nim skórę po depilacji. Genialnie dezynfekuje i zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych podrażnień i wrastających włosków.

Olej kokosowy – idealnie nadaję się do pielęgnacji delikatnej skóry dziecka. To remedium na pieluszkowe zapalenie skóry. Ja uwielbiam smarować nim ciało oraz dłonie. O zaletach oleju kokosowego pisałam <tutaj> 

Mokre chusteczki - przy dziecku przydają się do wszystkiego. Ja używam ich do demakijażu gdy jestem w podróży. Dobrze zmywają makijaż nie podrażniając skóry.

Mydło Aleppo – wychwalam przynajmniej raz w miesiącu. Znakomicie nadaje się do mycia zarówno dorosłych jak i dzieci. Zwalcza egzemę, łuszczycę, łupież, czy alergie. Dokładna recenzja <tutaj> 

Oliwka dla dzieci – kupiłam oliwkę do ciała podczas kompletowania wyprawki dla syna. Okazało się, że jego skóra jest w dobrej kondycji i nie potrzebuje dodatkowych kosmetyków… ale u mnie sprawdziła się super! Uwielbiam dodawać ją do wanny. Po takiej kąpieli skóra jest mocno nawilżona i gładka, a wanna do mycia : )

A jakimi kosmetyki Wy dzielicie się ze swoimi dziećmi?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

17 komentarze

  1. Jestem fanką Octenispetu ;D moj syn też :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takim zastosowaniu ostaniseptu, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za podsunięcie pomysłu z zastosowaniem Octaniseptu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że się sprawdzi, bo u mnie jest genialny!

      Usuń
  4. Olej kokosowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z oliwki mojej córki korzystam codziennie. :) A razem korzystamy też z masła shea. To taka milsza dla nas wersja oleju kokosowego. Też nadaje się do smarowania skóry, jako odżywka do włosów i w postaci rozpuszczonej, jako olejek do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ze swoim Synem na razie nie mam mozliwosci korzystania z jakichs kosmetykow wspolnie, ale podejrzewam, ze bedziemy uzywac razem mydla i balsamu, poniewaz mam wrazliwa skore i bedzie to dla niej zbawienne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Panna O ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie? Żadne, bo nie mam dzieci ;) Jednak używam gdy jestem w podróży z twojej listy mokre chusteczki i oliwkę - to dobre i sprawdzone produkty dla osób w każdym wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. octenisept... nie wpadłabym na takie wykorzystanie - dzięki!
    z oliwką było u nas tak samo... i uwielbiam ją podbierać :D

    muszę upolować olej kokosowy, bo chodzi już za mną od dawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal sie czy u Ciebie też sie aprawdził. A olej kokosowych warto kupić zarówno do pielęgnacji jak i do jedzenia.

      Usuń
  10. to mydło Aleppo wygląda ciekawie. Lubię takie naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki dla dzieci są chętnie wybierane przez kobiety, bo lepiej działają i przy okazji nie ma w nich tylu chemicznych dodatków. Chusteczki nawilżające dla dzieci ma chyba prawie każda kobieta w swojej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uzywam szamponu do wlosow z hipp lub babydrema, najlepiej oczyszczaja wlosy i sie nie przetluszczaja, nie zawieraja tych wszystkich zbednych silikonow.. aaaa i olejek do kapania z ziaji z oliwka bardzo dobrze nawilza skore :)

    OdpowiedzUsuń