Wiosenna Wishlista, czyli najmodniejsze trendy nadchodzącego sezonu.

Niestety aktualna pogoda kompletnie nie przypomina wiosny. Ale ja i tak odliczam już dni i nie mogę doczekać się słońca i wyższych temperatur. Jeśli obserwujecie mój Instagram <tutaj> to wiecie, że ostatnio intensywnie przywołuję wiosnę. Otaczam się kwiatami, wybieram rzeczy w żywych jasnych kolorach, robię porządki i przygotowuje się na nowe...
Dochodząc do siebie po operacji miałam sporo czasu do zapoznania się najnowszymi trendami i ofertą sieciówek. Po przejrzeniu swojej szafy zrobiłam listę rzeczy której w niej brakuje i w ten sposób powstała moja Wiosenna Wishlista. Ponieważ byłam uziemiona w domu część rzeczy zamówiłam przez internet i teraz grzecznie czekam na paczki :) Jesteście ciekawe co znalazło się na mojej Wish Liście?

trendy na wiosnę
Torebka - Mango, Buty - Zalando, Buty - Zalando, Marynarka - Zara

Uwielbiam kolor różowy i bardzo mnie cieszy, że będzie to najmodniejszy kolor nadchodzącego sezonu. Zimą pastelowy róż dominował w mojej szafie dlatego mam kilka ubrań które idealnie sprawdzą się także wiosną. Od dłuższego czasu marzyła mi się długa marynarka w tym odcieniu i teraz jest idealna okazja do jej zakupu. Wybrałam tą  Zary i już wisi u mnie w szafie. Myślę też o jasno różowych dodatkach... brakuje mi torebki i butów w takim odcieniu.
Oprócz pudrowego różu modna będzie energetyczna fuksja! Tego koloru brakuje w mojej szafie więc na pewno zdecyduje się na bluzkę lub sweter w tym odcieniu.


wishlista na wiosnę
Torebka - Stradivarius, Torebka - Mango, Koszula - Stradivarius, Bluzka - Zara, Bluza - Mango

Kolorowe hafty to kolejny trend który mocno przypadł mi do gustu. W tej chwili haftami ozdabiane są jeansy, koszule, bluzki, a nawet torebki. Mnie marzy się biała klasyczna koszula z barwnymi aplikacjami oraz torebka która urozmaici proste stylizacje, ale chętnie przygarnęłabym jeszcze kilka innych ubrań w piękne kwiatowe hafty.


Bluzka - Stradivarius, Buty - Zara, Bluza - H&M, Bluzka - H&M, Bluzka - H&M, Bluzka - Zalando, Buty - Zara, Bluzka - Zara

Falbany, falbanki i bufiaste rękawy znajdziecie w większości sklepów. Ja zdecyduje się na sweterek lub koszulę z delikatną falbanką.

Szpilki w żywych kolorach i wzorach. Mimo, że nie za często noszę obcasy marzą mi się takie buty. Barwne szpilki w połączeniu z prostym strojem wyglądają fantastycznie.

Bieliźniane topy od dłuższego czasu goszczą na liście najgorętszych trendów, a u mnie w szafie ich brakuje. Bardzo podobają mi się takie koszulki więc tym razem na pewno się na jakąś skuszę.

Ponadto nadal modne będą kurtki bomberki, kolor khaki i moro - ale często łączony z kobiecymi akcentami (hafty, falbanki) oraz dekolt typu choker. Ale te rzeczy albo już mam swojej szafie, albo nie do końca do mnie trafiają.

Szykujecie już swoje szafy do wiosny? Jakie są Wasze must have na nadchodzący sezon?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze