Jak przygotowuje się do wiosny? Moja urodowa wish lista.

Był już post o moich modowych zachciankach na nowy sezon. Póki co dość nieźle trzymam się listy i powoli zapełniam garderobę wiosennym ubraniami. Ale nie tylko ciuchami człowiek żyje, wiosna motywuje nas też do zmian w diecie, w kosmetyczce i ruchu. Chcemy żeby nasze odkryte ciało wyglądało lepiej, a do tego niezbędne są pewnie gadżety 😉



Co znalazło się na mojej wiosennej wishliście? Jak przygotowuję się do wiosny i lata?

Lumea Prestige Urządzenie IPL do depilacji światłem od marki Philips. Mam na nie ochotę od dłuższego czasu! Mam dość częstej depilacji, podrażnionej skóry, wrastających włosków i wszystkich tych wątpliwych przyjemności. Szybka, bezbolesna i skuteczna depilacja kusi mnie bardzo, a puki co słyszałam same pozytywne opinie o tym urządzeniu. Jedyny minus to cena, ale chyba dla takiego komfortu warto.

Parę dodatkowych kilogramów zmotywowało mnie do przeanalizowania mojej diety. Niestety lista grzechów jest całkiem długa. Postanowiłam zmienić sposób w jaki się odżywiam, postawiłam na regularne posiłki, wykluczyłam wszystkie mocno przetworzone produkty, dużo częściej sięgam po owoce i warzywa, staram się też jeść mniej. Mój cel to przede wszystkim lepsze samopoczucie, poprawa kondycji skóry i włosów no i spadek wagi. Widziałam na Instagramie i na blogach recenzję fajnych książek dotyczących wpływu jedzenia na nasz wygląd i z chęcią bym po nie sięgnęła. Głównie zainteresowała mnie: Food Pharmacy Aurell Lina, Clase Mia.

Benefit Cosmetics They're Real Kredka do ust 2 w 1 w kolorze Criminally Coral. Pomadka ma świetny kolor i z tego co widziałam genialnie wygląda na ustach. Dzięki konturówce i pomadce w jednym w łatwy sposób osiągamy efekt pełnych ust. Fajna nowość którą chętnie wypróbuję.

W walce o lepszy wygląd oprócz zdrowej diety i ruchu przydałaby mi się jeszcze jakaś pomoc, Szukam kosmetyku który ujędrni, wygładzi i pomoże zredukować cellulit. Na rynku jest bardzo dużo produktów tego typu i ciężko mi się na coś zdecydować. Zastanawiam się, czy te dużo droższe produkty są warte swojej ceny? Puki co rozważam Collistar Antycellulitowy krio żel (aktualnie w dużej promocji <tutaj>), ale chętnie wysłucham Waszych opinii. Jaki kosmetyk tego typu polecacie?

Zabieg mikrodermabrazji jest mi dobrze znany i chętnie do niego wracam na wiosnę. Moja skóra twarzy, dekoltu, czy pleców potrzebuje delikatnego odświeżenia. Zabieg mikrodermabrazji polega na stopniowym złuszczaniu górnych warstw naskórka, co przyczynia się do intensywnej produkcji nowych pełnowartościowych komórek. Wskazaniem do zabiegu są zagłębienia i nierówności skóry, zmarszczki, przetłuszczanie się skóry, przetłuszczanie się skóry, blizny, czy rozszerzane pory. 

A Wy jak przygotowujecie się do wiosny?

Pozdrawiam
Madame Blania



Share:

0 komentarze