Gumka, która nie wyrywa włosów? Recenzja gumek Invisibobble.

Cześć!

Od dłuższego spotykam się z bardzo pozytywnymi opiniami o Invisibobble. Jednak gumka wglądające jak kabel do telefonu początkowo nie budziła mojego zaufania. Obawiałam się również, że nie będzie przytrzymywać moich sypkich włosów i stwierdziłam, że to nie dla mnie.


Niestety moje fryzura nie jest w najlepszej kondycji. Dopiero odrastają mi włosy, które wypadły po porodzie. Po drugie syn regularnie wyrywa mi kolejne. No i wiecznie związane włosy tradycyjną gumką osłabiły mi cebulki i powodują mikro uszkodzenia na moich włosach.

Powyższe argumenty spowodowały, że postanowiłam dać szansę dziwnej gumce. Jak się sprawdziła?



Według producenta:
Rewolucyjne gumki do włosów, które nie pozostawiają śladów i nie odkształcają włosów. Invisibobble rewolucyjna gumka do włosów, która nie ciągnie i nie wyrywa ich.

Moja opinia:
Gumki faktycznie są bardzo delikatnie i nie ciągną za włosy. Jednocześnie fryzura trzyma się naprawdę dobrze. Gumka nie odciska się na włosach. Związany nią kucyk, czy koczek wydają się być większe i bardziej gęste dzięki temu, że włosy nie są mocno ściśnięte.

Mimo, że byłam bardzo sceptycznie nastawiona nie żałuję wydanych pieniędzy. Jako mama praktycznie cały czas muszę mieć związane włosy, a ta gumka ratuje ich kondycję i całkiem nieźle wygląda.

Gumki Invisibobble można nabyć w drogeriach Sephora (3 sztuki 19zł) lub drogeriach internetowych np. tutaj (3 sztuki 12,99zł lub 4,50zł za sztukę)

Ja przekonałam się do tych dziwnych gumek i poluję teraz na jakieś w wiosennych kolorach.

źródło: http://mintishop.pl/
A Wy słyszałyście o Invisibobble?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

10 komentarze

  1. Pierwsze słyszę, a też ciągle związuję włosy i każdego wieczora znajduję na gumce mnostwo włosów. Najpierw trochę skrócę włosy, a potem zrobię wszystko, żeby zawsze wyglądały zdrowo ;). Taka gumka pewnie się przyda. Dziękuję za taki post. :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis pomocny. Ja długo się opierałam tej gumce, ale teraz nie żałuję zakupu. Moje włosy też :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. czyżbyś właśnie pokazała mi rozwiązanie wszystkich moich włosowych problemów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie tylko Twoje bo i moje ! :) A wystarczy "kabel od telefonu" :))

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że pomogłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam je w prezencie od męża na przełomie roku. Są świetne, tylko z czasem coraz łatwiej się rozciągają i coraz częściej trzeba je wrzucać do gorącej wody dla przywrócenia pierwotnego kształtu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sama wypróbować inaczej nie uwierzę, ale jeśli jest taka dobra jak o niej piszesz to byłoby rozwiazanie moich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne gumeczki, wprawdzie nie testowałam tych ale w rosmanie kupiłam identyczne pakowane po 3 sztuki w ładnych pastelowych kolorkach polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka cena? Może wypróbuję również i tych z Rosmanna, tym bardziej, że szukam teraz pastelowych :)

      Usuń