Ubranka od Monello, czyli wyprodukowane w Polsce cz.3

Hej

Dziś kolejna porcja Polskich producentów, a w dodatku autoreklama. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i uprzedzam, mogę być mało obiektywna.


Kiedy byłam dzieckiem rodzice prowadzili zakład krawiecki z ubrankami dla maluchów, głownie dziecięce sukienki. Firma została zawieszona na jakiś czas. Gdy urodził się Michaś zauważyłam jak ciężko znaleźć oryginalne ubranka dobrej jakości. Szczególnie dla chłopca. Ponadto od zawsze lubiłam szyć, projektować… i tak firma została reaktywowana pod nazwą Monello.



Wybieramy materiały Polskich producentów najwyższej jakości. Wzory są sprawdzane pod względem wygody użytkowania, czy łatwo ubrać w nie dziecko, jak zachowują się po praniu. Staramy się by ceny nie były wygórowane.


Asortyment stale się powiększa. Niestety ilość pomysłów nie idzie w parze z czasem :)

W związku z postem mam dla Was rabat -20% (kod: madameb) przy zamówieniu powyżej 100zł na www.monello.pl  (nie łączy się z promocją dla nowych klientów). Ważne do 20.03.2015.

Jeśli kupicie mniej to na nowych klientów sklepu czeka -10%.

A poniżej zawartość szafy Michasia marki Monello.


Jak podoba się Wam to co robimy? Niezły z Michasia model?

Poprzednie posty z tego cyklu można przeczytać tutaj <Emiludek> i tutaj <Mamabear>

Pozdrawiam i zapraszam
Madame B

Share:

19 komentarze

  1. Te ubranka są naprawdę fantastyczne! ;) Ale model przebija wszystko!! :)

    Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz dobrą robotę....warto w to zainwestować - te koszulki ze spodenkami są cudowne :) Strzał w 10!

      Usuń
  2. Nam osobiście bardzo się podoba :)) i Michaś w roli modela i ubranka :))
    pozdrawiamy i zapraszamy do Nas :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje :) Zaraz zajrzę do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ubranka :-) my mamy czapkę monello i ją uwielbiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ubranka.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo. Ja juz od jakiegoś czasu "choruję" na taki zestaw: czapka i komin. A cena jest rewelacyjna. Chyba muszę przysiąść i zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo. Ja juz od jakiegoś czasu "choruję" na taki zestaw: czapka i komin. A cena jest rewelacyjna. Chyba muszę przysiąść i zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planujecie może czapeczki dla dziewczynek z fioletem? Przyznam, że wszechobecny róż mnie powoli dobija :)

      Usuń
    2. Na razie fioletu nie mamy, ale niedługo będzie bardziej wiosennie: błękit, szafir i seledyn. Oraz komplety z aplikacjami kwiatów.

      Usuń
  8. ekstra robota, a jaki Michaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! No Michaś to prawdziwy model :) Trochę ciężki do współpracy,ale jakie efekty :)

      Usuń
  9. Ale cuda :) komplet z jabłuszkami powala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że w tym miesiącu już obkupiłam Frania w ubranka. Bodziako-koszule są super, dresiki też, a komplet w jabłuszka powala ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakościowo też super, bo mamy od Was body koszulkę :)
    Mam zapas ciuszków na najbliższe dwa miesiące, ale potem... na cieplejsze dni będę szukać dobrych jakościowo rzeczy, więc na pewno coś kupimy u Ciebie.
    Bo te ubranka z sieciówek to masakra... w body ze smyka robią się dekolty po pachy, a piorę ręcznie lub we frani, w płatkach mydlanych bo mamy wysypki na okrągło :O tyle na plus, że dzieci szybko wyrastają i ciuszki za małe, tylko szkoda wyrzucać bo można komuś dać albo zachować dla rodzeństwa, a tu wszystko sprane i zniszczone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo miło mi to czytać i oczywiście zapraszam do sklepu :-)

      Usuń