Przeczytaj & Podaj Dalej - Wielka Wymiana Książkowa

Lubicie czytać książki? Ja uwielbiam, chociaż ostatnio nie mam na to za dużo czasu. Mimo, że lubię zbierać książki to warunki mieszkaniowe nie pozwalają mi na tak dużą ilość jaką bym chciała. Dlatego gdy dowiedziałam się o akcji Save The Magic Moments i Books and Babies postanowiłam dołączyć.



O co chodzi z wymianą?

Akcja skierowana jest do blogerów i czytelników. Jeśli prowadzisz bloga napisz post z listą książek do wymiany. Podaj tytuł, autora, ich stan, ewentualnie cenę (gdy nie znajdziesz książki do wymiany). Następnie wystarczy w komentarzach dogadać się jakie książki chciałoby się przygarnąć i co można zaoferować w zamian. Jeśli nie uda się znaleźć niczego na wymianę istnieje możliwość odkupienia książki w ciekawych cenach.
Jeśli nie prowadzisz bloga też możesz wziąć udział w akcji. Możesz w komentarzach lub na facebooku umieścić listę z książkami. Pamiętaj o hashtagu #przeczytajipodajdalej

Moje książki na wymianę.


"Slow fashion. Modowa rewolucja" Joanna Glogaza, stan bardzo dobry (cena: 10zł + koszt wysyłki)
"Jedz, módl się, kochaj" Elizabeth Gilbert, stan bardzo dobry (cena: 5zł + koszt wysyłki)
"Wałkowanie Ameryki" Marek Wałkuski, stan bardzo dobry (cena: 5zł + koszt wysyłki)
"Łowcy głów" Jo Nesbo Wymienione z Save The Magic Moments




"Klub miłośniczek czekolady" Carole Matthews, stan dobry (cena: 5zł + koszt wysyłki)
"W Paryżu dzieci nie grymaszą" Pamela Druckerman, stan dobry (cena: 10zł + koszt wysyłki)
"Najszczęśliwsze dziecko w okolicy" Harvey Karp Wymienione


"Afera podsłuchowa, taśmy Wprost" Sylwester Latkowski, Michał Majewski, nowa (cena: 5zł + kw)
"Robot w Ogrodzie" Deborah Install, Wymienione
"Czy Mężczyźni są światu potrzebni?", Janusz L. Wiśniewski, stan bardzo dobry (cena: 5 zł + kw)
"Minaret" Leila Aboulela, stan bardzo dobry (cena: 5zł +kw)

To kto chętny na wymianę?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze