SPOTKAJMY SIĘ W ŁODZI VOL. IV - RELACJA ZE SPOTKANIA BLOGERÓW

Uwielbiam spotkania organizowane przez Sylwię (Zadbana mama) oraz Paulinę (Ladymami). Dlatego nie mogło mnie zabraknąć na czwartej edycji Spotkajmy się w Łodzi gdzie głównym tematem było rodzicielstwo. Spotkanie odbyło się po raz kolejny w Tubajce - kawiarni dla całej rodziny znajdującej się w parku.



Jako mama energicznego (prawie) czterolatka chętnie wzięłam udział w warsztatach na temat pozytywnej dyscypliny. Warsztaty były przeprowadzone przez przemiłe Panie z Pracowni Pozytywka. Podczas warsztatów zdałam sobie sprawę z tego jak wiele błędów popełniałam do tej pory oraz uświadomiłam skąd wynikają niektóre zachowania mojego dziecka. Uważam, że nie ma cudownej metody, która spowoduje, że nasze wychowawcze problemy znikną, ale warto wysłuchać cennych wskazówek i wybrać coś dla siebie. I właśnie tak odebrałam te warsztaty. 


Oczywiście nie mogło zabraknąć chwili na przepyszne jedzonko oraz plotki i ploteczki w znakomitym towarzystwie innych blogerek. To chyba właśnie to lubię najbardziej w takich spotkaniach :)

Kolejną prelegentką była AgataPisze.pl Opowiedziała o zaletach stosowania Twittera, odkryła jego tajniki i jaką rolę odgrywa w mediach społecznościowych. Ja pozostaje wierna Instagramowi, ale spotkanie było bardzo interesujące. 

Kolejne Łódzkie spotkanie zaliczam do bardzo udanych. Miałam okazję spotkać się z wieloma inspirującymi osobami, dowiedzieć się wielu rzeczy i poznać nowe produkty. Za co bardzo dziękuję organizatorkom oraz sponsorom spotkania.



Sponsorzy spotkania:

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze