Idealne buty na spacer - tenisówkowe love

Hej!

Nie wiem, czy kiedyś wspominałam, ale uwielbiam buty. W sumie, która kobieta nie lubi? Znacie taką?

Oczywiście piękne szpilki, czy cudowne koturny zawsze chętnie przytulę, ale dziś o bardziej wygodnym obuwiu. Idealnym na spacery, wygodnym, ale jak dla mnie równie kobiecym. A mowa o tenisówkach, które uwielbiam i kolekcjonuję. Ponieważ pogada ostatnio dopisuję wyciągnęłam już moje ulubione pary. Ale czaję się na kolejne, mam też ochotę na slip on. Poniżej moi faworyci.

Slip on w kwiaty <tutaj>
Czarne tenisówki w kwiaty <tutaj>
Slip on niebieskie kwiaty <tutaj>
Białe tenisówki w kwiaty <tutaj>

Czarne slip on <tutaj>
Różowe slip on <tutaj>
Limonkowe slip on <tutaj>
Żółte slip on <tutaj>


Miętowe tenisówki <tutaj>
Białe Converse <tutaj>
Marynistyczne tenisówki <tutaj>
Marynistyczne trampki <tutaj>
Wysokie trampki <tutaj>

A Wy lubicie takie buty? Jakie są Wasze typy?

Pozdrawiam
Madame B


Tags:

Share:

15 komentarze

  1. Wszystkie cudowne, a tenisówki są faktycznie jedne z wygodniejszych i idealnych na spacer. Ja lubie też balerinki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne! Balerinki czasami mnie obcierają, tenisówką nigdy się to nie przytrafiło :)

      Usuń
  2. Trampki-uwielbiam! Wszystkie płaskie buty bardzo lubię gdyż przy małych dzieciach najlepiej się sprawdzają :-)
    Od czasu, do czasu lubię też szpileczki bo która kobieta ich nie lubi...? ;-)

    Twoje propozycje są bardzo ciekawe, szczególnie upodobalam sobie te buciki w kwiaty!
    Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kwiaty bardzo się podobają, są takie dziewczęce!

      Usuń
  3. Kocham trampki ! Inne buty mogłyby nie istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam trampki i jeszcze baleriny

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham trampki :) Mam swoje wysłużone conversy i zwykłe białe tenisówki, najlepsze buty, do wszystkiego. Lubię jeszcze czeszki, kupuję w różnych kolorach i biegam sobie w nich na codzień :) Te tenisówki w paski- suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już je zakupiłam tenisówki plus marynarskie paski, czego chcieć więcej?

      Usuń
  6. Własnie za takimi butami muszę się rozejrzeć. :) Dziękuję za linki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za trampkami, wole baleriny :)
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trampki lubię bardzo, szczególnie gdy trzeba biegać za dziećmi :) Jak dla mnie zestaw trzeci jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam raz tenisówki w fioletową kratę - uwielbiałam je ale niestety ich żywot się skończył ;)
    Będę musiała się wyposażyć w jakieś na dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie must-have każdej mamy. Najwygodniejsze na spacer z dzieckiem :)

      Usuń
  10. Uwielbiam trampki a te w kwiaty są boskie! Dlaczego moja stopa to rozmiar dziecięcy? Muszę poszukać na dziale dla dziewczynek czy przypadkiem takich nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dziecięce też się znajdzie, w końcu to taki dziewczęcy wzór:)

      Usuń