Wielkanoc w zdjęciach.

Cześć!

Jak to zwykle bywa świąteczny czas, który możemy spędzić w gronie najbliższych szybko ucieka. Mimo, że dopadło mnie przeziębienie były to cudowne chwile. Bardzo spokojne, rodzinne i pierwszy raz spędzane z synem. Michasiowi humor dopisywał, wybawił się z całą rodziną. Podczas przygotowań do niedzielnego śniadania ukradkiem zwinął święconkę. Został przyłapany z napchanymi polikami szynką. Mięsożerca po tacie. Przygotowałam mały kolaż świątecznych zdjęć.





Dziś niestety czekał nas powrót do rzeczywistości. Mąż w nocy wyleciał w delegację, a ja zostałam sama z moimi urwisami (syn i pies). Na poprawę humoru wybywamy z Michasiem na miasto uczcić moje 18-ste urodziny J.

A jak Wam minął ten czas?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

11 komentarze

  1. Jaki elegancik! Świetnie wyglądał w tej muszce,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale model. Pięknie wyglądał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 18 urodziny? Ale jesteś młodziutka :) oczywiście wszystkiego najlepszego :*
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 18-ste to z lekkim przymrużeniem oka :) Dziękuje :*

      Usuń
  4. Najlepszego! Ja w tym roku też obchodziłam 18-te urodziny :) 11-ty raz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ elegancko wyglądaliście ;) Bajecznie!

    Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie niebieskie oczyska :) a dla Ciebie najlepsze życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ przystojniak:) Jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ma świetne włoski, niezły przystojniak z niego :)

    www.swiat-mimi.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądacie. :)
    Wszystkiego co najlepsze! Szczęścia, zdrowia i uśmiechu na twarzy każdego dnia. ;)

    OdpowiedzUsuń