Kwietniowe zakupy cz.2

Cześć!

Ostatnio pokazywałam nasze łupy z sieciówek oraz second handów <tutaj>.  W końcu dotarły do mnie ostatnie zamówienia i mogę „pochwalić się” nowościami od polskich marek oraz co sama uszyłam dla synka.

Grubsza jeansowa bluza + spersonalizowana literka M  - Buba

Grafitowy krótki rękawek z geometryczną Bubą – Buba

Granatowy t-shirt  puzzel (maybe4baby ) – 31,50zł

Szorty brązowe buggy (maybe4baby) – 27,50zł

Dwukolorowa bokserka (maybe4baby) – 22,50zł


Czapka z uszami + regulowana Apaszka (Monello) – 35zł

Szaro-miętowe szorty typu buggy (Monello) – 28zł

Szaro-miętowa bluza z kapturem (Monello) – wzór

Szare buggy z kontrastową pupą i ściągaczami (Monello) – wzór

Uwielbiam zamawiać takie ubranka i wyczekiwać na paczki. Pięknie zapakowane, oryginalne ubranka, jak tu nie lubić?
Które rzeczy najbardziej przypadły Wam na gustu? Znacie powyższe marki?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

14 komentarze

  1. Koszulka z puzzlem skradła me serce;-) sama bym taką nosiła! Kolejne świetne zakupy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi skradł serce komplet czapka z uszkami i apaszka. Cudo. Ta bluzka z krótkim rękawem od buby jest nieobszyta czy tylko tak wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma szew na zewnątrz co daje super efekt :-)

      Usuń
    2. Rozumiem, chyba nie potrafię docenić jej uroku :p

      Usuń
  3. Piękna ta miętową bluza. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) mysle, ze beda w sprzedazy na dniach :)

      Usuń
    2. Dzieki :) mysle, ze beda w sprzedazy na dniach :)

      Usuń
  4. Puzzel wygrywa :) ale też czapeczka z apaszka wpadły nam w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja poproszę o rozjaśnienie pewnych kwestii :) Które z tych rzeczy są uszyte przez mamę? :) Przejrzałam sklep buba, ale nie znalazłam tam takich ubranek... Chyba jestem nienowoczesna i coś mi umyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama szyje ubranka dla Monello i przedstawione szorty szaro miętowe, bluza z kapturem i szare buggy z kontrastową pupą są uszyte przez mamę. a ubranka buby można oglądać i zamawiać tutaj https://www.facebook.com/Bubabroi

      Usuń
    2. Ha! I wszystko jasne :) Wielkie dzięki! :)

      Usuń