Zakupy mamy i syna (cz. 1)

Hej!

Jak przystało na prawdziwą zakupoholiczkę kwietniowy shopping już zaliczony. Tym razem udało się kupić również coś dla siebie. Post podzieliłam na dwie części, dziś zakupy z sieciówek i sh.

Zakupy w H&M zdecydowanie były najbardziej udane. Załapałam się na promocję -20% na asortyment dziecięcy.

Dwie pary szortów chłopięcych (beżowe i granatowe H&M) – 24zł za sztukę
Espadryle dziecięce (H&M) – 24zł

Żółta sukienka (H&M) – 39zł
Trampki w paski (H&M) – 39zł
T-shirt w paski (Stradivarius) – 25zł
Cienie (Sephora) – prezent urodzinowy od sklepu

Kuferki (Biedronka) - 18zł (za trzy sztuki)
T-shirt (Pepco) – 15zł
Szorty (Reserved) – 29zł

Kurtka (sh) – 30zł (ile ja się naszukałam cieplejszej kurtki na wiosnę!)

Dwupak dresów (F&F) – około 24zł
Koszulka polo (F&F) – około 13zł
Szorty jeansowe (F&F) – 25zł
Etui na czytnik (Tesco) – 30zł

A Wy co upolowałyście tym miesiącu?

Jutro część druga i zakupy od Polskich producentów.

Pozdrawiam
Madame B




Share:

21 komentarze

  1. ja w tym miesiącu wydałam majątek ;-) ale jakoś nie mogę się powstrzymać jak widzę -20% czy -25%

    OdpowiedzUsuń
  2. Za takie ceny, to faktycznie można kupować. Świetne rzeczy upolowałaś. Nam nie udało się już kupić niestety tych walizek z Biedronki, a są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj walizeczki są cudowne i rozeszły się jak świeże bułeczki :)

      Usuń
  3. Rany uduszę Cię ! To ja staram się w tym miesiącu nie wydać ani grosza na ubrania a Ty tak strasznie kusisz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kuferki, nie wiedziałam, że w Biedronce można je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferki super, też mamy takie z sowami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są genialne, dlatego nie mogłam zdecydować się na jeden komplet :P

      Usuń
  6. Kuferki są piękne. Muszę się wybrać i poszukać takich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham paski!! I w wydaniu mamy i w wydaniu syna:) Marinistyczne wzory są boskie na wiosnę i lato:) Super zakupy, aż zrobiłaś mi chęć by się wybrać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam marnistyczne wzory i na sobie i na synku. Niedługo pokażę jakie paski posiada Michaś w swojej szafie, a trochę się już tego uzbierało :)

      Usuń
  8. Super zakupy :) ja w tym miesiącu kupiłam córce buty do sukienek, sukienki dwie i majteczki - przydadzą się przy odpieluchowywaniu.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trampki w paski hit, lecę do H&M i obowiązkowo zaliczę dział dziecięcy. Jak zawsze zresztą, odkąd jestem mamą, wszystkie drogi prowadzą do działów dziecięcych :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, a paski uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My kupiliśmy Olusiowi butki na wiosnę i początek lata i podobnie jak Ty zajrzeliśmy do h&m na promocje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja próbuję NIE kupować, ale te małe ciuszki tak kuszą:D że co miesiąc muszę coś dokupić :D Dołączam się do grupy zakupoholiczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kuszą! A w szafie juz nic sie nie miesci :( a moze to pora na kolejna szafe?!

      Usuń
  13. powiem szczerze, że od kiedy jest młody, to zakupy dla mnie zeszły na drugi plan. Już mnie tak nie cieszą, już mnie tak nie bawią. Najbardziej lubię kupować jemu, na przekór mężowe, który rzuca gromy w stronę szafy, portfela i oczywiście w moją :) :) Cóż :) komuś kupować trzeba, a podejrzewam, że wszystkie te nabytki w moim rozmiarze kosztowałyby o wiele lepiej :)
    Ah i my też mamy kuferki, ale kupione na pannaklara.pl :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze kuferki, biedronka się rozwija w szalonym tępie ! a pamiętam niegdyś... jak był to tylko dość kiepski dyskont spożywczy... :)

    OdpowiedzUsuń