Big Baby Haul

Cześć

Garderoba Michasia nadal rośnie w zastraszającym tempie. Ale równie szybko synek wyrasta z ubranek, a jak przystało na prawdziwego eleganta szafa musi być pełna J. Pochwale się gdzie i co upolowałam. Sama bardzo lubię czytać takie wpisy i szukać pomysłów na innych blogach.

I tak ostatnio pojawiło się kilka nowości z Pepco:
Koszulka małego bohatera mamy 
Błękitny bezrękawnik z uszkami
Szare dresiki (4,99zł!!)
Zielona bluza z polaru
Zielone spodnie
Upolowałam również kilka rzeczy z sh za które zapłaciłam nie więcej niż 30zł:
Bluza z myszką (po prostu cudo J)
Dżinsy dwie pary
Ogrodniczki dżinsowe
Ciepły sweter na jesienne spacery
Cztery koszulki z długim rękawem

Czapeczkę
W Nike Factory Store wynalazłam dresy za jedyne 30zł.
Oraz chyba najbardziej udane łowy. Jeśli ktoś jest z Łodzi, bądź okolic polecam Ptak Outlet. Przez przypadek natrafiłam na dział dziecięcy w sklepie Vero Moda. Można tam dostać ubranka marki Name It w świetnej cenie. Cały stół pełen ubranek 15zł za sztukę i przy za kupie dwóch rzeczy trzecia za 1gr (czyli w sumie 10zł z ubranko). Ciuszki są super jakości, kupiłam takie z zapasem na 9-12 miesięcy.
Szara bardzo ciepła bluza, z podszewką z misia oraz z odpinanym kapturem.
Granatowe dresy
Beżowe dresy z obniżonym krokiem.
Body z kamizelką dla małego eleganta
Eleganckie spodnie z kamizelką.
Jak podobają się wam zakupy?
Pozdrawiam
Madame B

Share:

5 komentarze

  1. Muszę przyznać, że i ja powinnam zrobić post ubraniowy mojego Smyka. Przypomniałaś mi tym postem, że dawno nie byłam w Sh. Od porodu na pewno.
    Chyba uzależnienie minęło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mamy ten bezrękawnik z uszkami, ale beżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jego garderoba się powiększa i powiększa :D Mi się bardzo podobają sweterki dla chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, muszę się wybrać chyba do Ptaka w takim razie. Ale to na wiosnę, jak mi mała powyrasta, bo jeszcze mam trochę zapasów. Te rzeczy, które pokazałaś są ekstra!

    OdpowiedzUsuń