Jesienne lakiery do paznokci.

Hej

W kalendarzu jesień, za oknami jesień, w modzie i kosmetykach również czas na jesień. Na dno szuflady lądują cienkie bluzeczki i krótkie spodnie, jasne pomadki i pastelowe lakiery do paznokci. Z jednej strony szkoda żegnać lato z drugiej stęskniłam się za czerwonymi paznokciami i ulubionym grubym swetrem.


Jakie paznokcie będę nosić tej jesieni? Jakie kolory wybrałam?


Jak co roku postawiłam na czerwienie i bordo, ale dla odmiany doszły szarości. W nadchodzącym sezonie bardzo modne są wszystkie odcienie szarego. Bardzo spodobał mi się ten trend i zaopatrzyłam się w dwa lakiery w tym kolorze. Ostatnio pisałam, że zakochałam się w lakierach Essie, (ostatnio w superpharm była promocja -30% a potem 2 w cenie 1) wszystkie moje nowości są właśnie tej marki.


Jakie lakiery Wy lubicie jesienią? Czy Wy również zmieniacie kolorystykę na nowy sezon? Podobają się wam szare paznokcie?

Pozdrawiam
Madame B

Tags:

Share:

0 komentarze