Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom - liście manuka

Cześć

O paście z serii liście manuka pisały już chyba wszystkie blogerki urodowe. I nie ma co się temu dziwić, bo kosmetyk jest naprawdę nieprzeciętny. Ponieważ w internecie jest wiele recenzji tego produktu postaram się to zrobić szybko i bezboleśnie, ale nie można przejść obojętnie obok tej pasty.

Według producenta:
Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Czysta i świeża skóra
• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum.
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające.
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
Cena: 8zł/ 75ml

Moja opinia:
Kosmetyk ma dość gęstą konsystencję pasty do zębów z drobinkami złuszczającymi (bardzo drobne jak piasek z plaży). Zapach świeży, delikatnie miętowy. Aby umyć twarz pastą wystarcza naprawdę niewiele kosmetyku. Pastę nakładam na mokrą i oczyszczoną z makijażu twarz i wykonuję dwuminutowy peeling.  Drobinki nie podrażniają, ale świetnie złuszczają i oczyszczają. Po umyciu twarz jest wygładzona, zaskórniki mniej widoczne, pory oczyszczone. Mimo, że produkt ma silne działanie, nie wysuszył skóry. Produkt bardzo wydajny w bardzo niskiej cenie.

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

4 komentarze

  1. Też go zakupiłam jakiś czas temu! I jak na razie to jestem bardzo zadowolona z całej sekrii z liści manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O super :) Właśnie szukałam jakiegoś oczyszczającego peelingu :) Widzę w tle że jest jeszcze jakiś płyn z tej serii? Musze się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze tonik, jest ok, ale bez szalu. W sprzedazy jest jesze krem, krem zluszczajacy z kwasem migdalowym i jeszcze cos.

      Usuń
  3. Chyba się na nią skusze, tyle pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń