Na ratunek włosom - Płyn wzmacniający do włosów z Biochemii Urody

Hej

Jak już wcześniej żaliłam się moje włosy wypadały garściami po ciąży. Szukałam cudownego produktu, aby uratować resztkę włosów. Większość testowanych kosmetyków przynosiła średnie rezultaty, albo bardzo podrażniała skórę głowy.


Podczas zakupów w sklepie internetowym Biochemia Urody natknęłam się na Płyn wzmacniający do włosów oparty na kompleksie ziół.

Według producenta:
Płyn wzmacniający został oparty na kompleksie ziół, witamin i aminokwasów, dobranych pod kątem działania regenerującego włosy i ich żywe cebulki. 

» Płyn wzmacnia cebulki włosów, stymuluje i przyspiesza wzrost włosów i zmniejsza ich wypadanie. Polecany jest również przy łysieniu androgenowym (łysieniu na tle hormonalnym) zarówno u kobiet i mężczyzn.
» Zmniejsza przetłuszczanie się włosów. 
» Działa antyseptycznie i przeciwzapalnie, łagodzi i goi stany zapalne skóry głowy objawiające się podrażnieniem, swędzeniem i łuszczeniem oraz wspomaga walkę z łupieżem i łojotokiem.
» Dzięki obecności ekstraktu z eclipty i drożdży piwnych, płyn chroni przed przedwczesnym siwieniem. W przypadku siwych włosów,  może wspomóc ponowne wybarwienie włókna siwego włosa. 
» Poprawia skręt w przypadku włosów kręconych. 
» Dzięki zawartości ekstraktów z lawendy, drożdży piwnych i rozmarynu, płyn wykazuje również właściwości ochronne w stosunku do samego włókna włosa, chroni włosy przed płowieniem, twardą wodą oraz dodaje im blasku, elastyczności i grubości.

Cena: 19,80zł/ 120ml

Skład: Hydrolat lawendowy, Ekstrakt z eclipty, Ekstrakt z drożdży piwnych, Niacynamid (witamina B3), Ekstrakt z rozmarynu EKO, Kwas glicyryzynowy (ekstrakt z lukrecji), Alkohol


Moja opinia:
Składniki dostajemy w osobnych pojemniczkach, a naszym zadaniem jest to wszystko pomieszać oraz dodać spirytusu rektyfikowanego 95% (Ilość alkoholu użyta w płynie, jest 2-3-krotnie niższa w porównaniu z typowymi, gotowymi lotionami do włosów. Alkohol zwiększa efektywność działania płynu oraz pełni funkcję naturalnego konserwantu). Instrukcja przygotowania płynu jest prosta i czytelna.
Produktu używam na noc. Codziennie wieczorem wcieram w skórę głowy. Używam go od ponad dwóch tygodni i ilość baby hair jest niesamowita (co widać na zdjęciach).
Włosy wzmocniły się, są jakby sztywniejsze, nie przylegają tak do głowy. Dzięki temu wygląda jakbym miała więcej włosów.


Zahamował wypadanie włosów. Oczywiście nie zupełnie, nadal znajduję pojedyncze włosy na poduszce, czy na szczotce. Jednak włosy nie spływają garściami podczas mycia głowy (a niestety tak było wcześniej).
Zero podrażnienia, łupieżu, swędzącej głowy (co miało miejsce po Jantarze).
Nie zauważyłam zmniejszania przetłuszczania się skóry głowy. Nadal myje włosy co dwa dni.
Wystarcza na miesiąc używania (codzienna aplikacja). Jedyny minus to dostępność, ponieważ możemy go kupić wyłącznie na stronie BiochemiiUrody.
Jak dla mnie cudowny produkt, który uratował moje włosy. Oczywiście nie mam po nim włosów jak Wodecki, ale jest naprawdę nieźle. Już nie boję się myć głowy, czy rozczesywać włosów J.


Pozdrawiam 
Madame B

Share:

4 komentarze

  1. Hej mam pytanie , bo też zamówiłam ten produkt , użyłam pierwszy raz i włosy jeszcze bardziej leciały mi z głowy niż przed użyciem ... jak było u ciebie przy pierwszym użyciu ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam takiego problemu. Może wmasowywanie produktu spowodowało szybsze wypadnięcie tego co i tak miało wypaść. Najbardziej zauważalny efekt to dużo nowych włosów.

      Usuń
  2. Czy nadal zauważasz wzrost włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po odstawieniu produktu nie. Ale odrosły mi te które wypadły po ciąży i już jest ok.

      Usuń