Baby haul!

Hej!

No i poszalałam. W tym miesiącu miałam obkupić siebie, ale skończyło się jak zwykle. Michaś ma pełną torbę nowości.

Na początek zabawki i akcesoria.
Drewniana układanka (Ikea) – 19,99zł
Drewniany samochód (Ikea) – 9,99zł
Zaślepka do gniazdka (Ikea) – 7,99zł
Kubek DOIDY – 28zł
Książeczki (Emipk) – 16,90zł i 6,90zł

Buciki, ponieważ stanie to ulubiona pozycja Michasia. Nawet na dworze chętnie chodzi za rączki.
Buciki brązowe (Smyk – outlet) – 45zł
Kaloszki (Endo) – 19,90zł (troszkę na zaś J)

I to co mama lubi najbardziej, czyli ubranka.
Żółty t-shirt (Zara) – 19,90zł
Marynarski t-shirt (Zara) – 24,90zł
Spodnie (Smyk) – 19,90zł
Body „Little Man” (Pepco) – 7,99zł
Body w kotwice (Pepco) – 7,99zł
Bluza rozpinana (Pepco) – 19,99zł
T-shirt z żółwiem (Endo) – 25zł
Krótkie spodenki (Endo) – 19,90zł
T-shirt Popeye (Reserved) – 29,99zł
T-shirt (Reserved) – 24,99zł

Oj dużooo! Ale cóż zrobić skoro tak to lubię?!

A jeszcze więcej nowości produkcji maminej firmy czeka do pokazania Wam w kolejnym poście.

Jak podobają się Wam zakupy?

Pozdrawiam
Madame B


Share:

7 komentarze

  1. Mam słabośc do dziecięcych ubranek :)
    Robią teraz takie cudowne wzory :)
    A Twoje zakupy wydają sie bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluza z pepco wydaje się być bardzxo fajna. czekam na jakieś zdjęcie z nią w roli głównej :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zabawki :) Muszę zajść do Reserved, bo jakoś wcześniej omijałam dział dziecięcy, a teraz widzę, że niesłusznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię Reserved Kids, mają ubranka lepszej jakości niż dla dorosłych. Często są też zniżki -30%, albo druga rzecz -50%.

      Usuń
  4. Wszystko mi się podoba, najbardziej kalosze są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to chyba tak apropo mojego wpisu o tym, że idzie się po jedno a wraca z drugim ;)) My kobiety tak mamy!
    Ale kupiłaś świetne rzeczy.. I my musimy wybrać się na zakupy bo Synek z bodzików nam powyrastał. Mamy też takie z PEPCO z kotwicą...ale uległy poplamieniu przez nieuwagę matki :P i tak sobie leżą w komodzie poplamione z metką ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle super ubranka :) Ciekawa jestem tego kubeczka.

    OdpowiedzUsuń