Wiosenna stylizacja dla mamy i syna.

Cześć!


Uwielbiam podobne stylizacje dla mamy i dziecka. Dlatego często dostosowuję swój strój do dziecka i na odwrót. Szukając inspiracji na wiosenne stylizację wpadło mi kilka fajnych pomysłów do głowy. Czemu się nimi nie podzielić?!

Syn:
T-shirt – Zara
Spodnie – Zara
Buty – Zara
Mama:
T-shirt – Zara
Spodnie – Zara
Buty – Stradivarius

Syn:
T-shirt – Reserved
Kurtka – H&M
Szorty – Mango
Buty – Zara
Mama:
T-shirt – Zara
Kurtka – Mango
Szorty - H&M
Buty - Stradivarius

Syn:
Kapelusz – Zara
Koszula – Zara
Szorty – H&M
Mokasyny – Zara
Mama:
Kapelusz – H&M
Koszula – H&M
Szorty – H&M
Mokasyny – H&M

Jak Wam podobają się takie zestawienia?

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

23 komentarze

  1. Bardzo fajne zestawienia. Jedyne czego nigdy nie lubię to stylizować dzieci na małych starych, a te ubrania są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię młodych starych, szczególnie chłopców. Pajace, śpiochy zostawiamy do spania.

      Usuń
  2. Coś co lubię :)) bardzo fajne zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda, że cudowne?! Już wiem czego szukać dla siebie i syna :)

      Usuń
  4. uwielbiam paski :) a że tak zapytam jak robiłaś te kolaże? w photoshopie? kiedy ja sie takich nauczę :P
    zapraszam do nas majutkowa@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam Picasa 3, robienie tam kolaży jest dziecinnie proste. Jak coś chętnie pomogę :)

      Usuń
    2. to muszę go najpierw ściągnąć ;) ja robiłam w photoscape ale nie wychodza takie fajne :P jak bede miala pytania to na pewno napiszę :D

      Usuń
  5. Paski, paski, paski. :)). W końcu znalazłam dla siebie idealny pasiasty cieniutki sweterek, teraz czas na Córkę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam marynarskie paski! Mam kilka bluzek i t-shirtów z tym motywem. Michaś też. Więc napewno wypeobujemy taka stylizacje :-)

      Usuń
  6. Cudne. Lubię podobnie ubierać się z moją córką

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) lubię pooglądać takie zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Musze poszukać takich podobnych zestawien dla siebie i dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zestawienia! Muszę zadbać o to, by w naszej szafie były takie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te zestawy :) Czasem mam ochotę się upodobnić do córci ,:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raz przez przypadek ubrałam dziecko i siebie podobnie. Dziwnie się tak czułam. Nie jestem do tego przekonana, chociaż stylizacje u Ciebie są sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprostu uwielbiam gdy mama i dziecko ubrani są w tym samym stylu, świetnie to znalazłaś i zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam takie zestawienia :) Miło, że się podobają :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne zestawienia :) Lubie kiedy dzieci są podobnie ubrani do mamy czy taty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tak jak Ty, że śpiochy i pajace to bielizna i uwielbiam takie ubranka dla maluchów, nie są właśnie "stare maleńkie", ale są takie zawadiackie :) i Zara w tym sezonie to powód mojego bankructwa, o którym na szczęście jeszcze nie wie :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! Uwielbiam Twoje zestawienia. Żeby jeszcze portfel na to pozwalał, to kupiłabym wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Też bym chciała, żeby mnie stać było na to wszystko. Ale tworząc ten post zauważyłam, że kilka podobnych rzeczy jest już w mojej lub Michasia szafie. Wystarczy dokupić 2-3 rzeczy i będziemy mogli stworzyć kilka takich stylizacji i to niekoniecznie w Zarze, może sh się upoluje :)

      Usuń
  16. Super! Najbardziej przypadl mi do gustu zestaw nr 1. Uwielbiam marina style ;) Juz sie nie moge doczekac mojego maluszka.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń