Pierwsze urodziny bloga!

Hej!

Dziś blog obchodzi pierwsze urodziny! Tworzenie bloga to fantastyczna przygoda i pasja.  Przez ten czas poznałam wiele fantastycznych mam. Niektóre z Was są ze mną od samego początku, za co Wam serdecznie dziękuje! Zdmuchując dziś świeczkę z urodzinowego gofra życzyłam sobie wytrwałości w pisaniu, wielu pomysłów na ciekawe posty i tak wspaniałych czytelników jak Wy.


A teraz pora na małe podsumowanie i pierwszy rok bloga w liczbach:
Liczba postów: 236
Ilość komentarzy: 904
Obserwatorzy: 94
Łączna liczba wyświetleń: 48300

Ponieważ nie wszyscy śledzą mnie od początku, chcę przypomnieć kilka najciekawszych (według mnie) postów:

Pierwsze zdjęcia Michasia na blogu i trochę o samym porodzie <tutaj>

Mój ulubiony kosmetyk do mycia twarzy, którego nie zamienię na nic innego <tutaj>

Dlaczego warto pić świeżo wyciskane soki <tutaj>

Mój ulubiony owoc i jego „magiczne” właściwości <tutaj>

O rozstępach słów kilka <tutaj>

Przepis na ulubioną zupę  <tutaj>

Pierwsze wakacje z dzieckiem i troszkę zdjęć  <tutaj>

Mój ulubiony tusz za grosze  <tutaj>

Jedna z ulubionych stylizacji <tutaj>

Chwalę się nową pasją <tutaj>

Miałam się zmieścić w pięciu, a skończyło się na dziesięciu. Jednak w każdy post wkładam całą siebie i ciężko było mi wybrać te najbliższe mojemu sercu. Mam nadzieję, że nie przynudziłam. Ale obiecuję, że taki post dopiero kolejny za rok.

Pozdrawiam 
Madame B




Share:

17 komentarze

  1. Gratuluję osiągnięcia pierwszego roczku blogowego. Życzę dalszego weny i jeszcze większej ilości czytelników.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, życzę kolejnych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Gratuluję pierwszego roczku i oby było ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy!!! i życzymy kolejnych lat w blogowym świecie :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci kolejny lat blogowania i obyś czerpała z tego wiele radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloguj dalej z pasją i zapałem :)))). W wolnej chwili przejrzę sobie top10 :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;) mam nadzieje że ja też się w blogowanie wciagne i też będę obchodzić urodziny bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. To niby tak niedawno.... a zobacz jak przez ten czas mogliśmy się poznać :) Może znamy się przez blogowy świat lepiej niż z niejednym znajomym w realnym życiu. Dlaczego? bo tutaj piszemy to co myślimy, co uważamy, co widzimy, co robimy... piszemy to co pragniemy komuś przekazać...

    Jesteśmy razem od początku - i Ty mi to uświadomiłaś! Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie znam tak dobrze dzieci moich znajomych jak niektórych blogowych koleżanek :) Wiem kiedy się urodziły, co jedzą, co noszą np. wiem to Oliwierku :) I tak, jesteśmy w tym razem od samego początku :)

      Usuń
  10. Gratulację i życzę kolejny lat :) top10 z miłą chęcią zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam też na dniach minął rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!!! Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulujemy!!! I życzymy wytrwałości i mnóstwa natchnień na nowe posty! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) my nie jesmy od poczatku, ale ponadrabialam :))

    OdpowiedzUsuń