Ulubieńcy mamy i syna - luty

Hej!

Kolejny miesiąc za nami i czas na małe podsumowanie miesiąca. Co w lutym okazało się hitem?

Ulubieńcy Michasia:

Wafle zbożowo-ryżowe Sunny Corn z Biedronki to ulubiona przekąska Michasia. Mógłby zjeść ich naprawdę dużo, aż muszę go hamować. Idealnie sprawdzają się gdy muszę coś w Tym momencie zrobić (np. pali mi się obiad), a syn domaga się uwagi. Wafelek w dłoń i dziecka nie ma…

Jeździk nadal rządzi. Michaś potrafi nim już wykręcać, podjeżdżać pod próg, cofać i jeździć nim po dworze. Na fb dostępny filmik z wycieczek syna.

Długie spacery. Pogoda nas rozpieszcza i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.

Ulubieńcy mamy i syna:

Pościel w kropki i słonie od Ty i My. Do tej pory spaliśmy w śpiworku, jednak zrobiło się troszkę ciasno. Spróbowaliśmy z pościelą i mały jednak wcale się nie odkopuje i grzecznie śpi pod kołderką. Dlatego teraz nasze oczy cieszy ta śliczna pościel.

Ścieszka dźwiękowa z serialu Suits. Znakomicie relaksuję mnie i dziecko. Fantastyczna do kąpieli, do samochodu i do usypiania malucha.

Ulubieńcy mamy:

Snajper to historia kariery wojskowej i życia osobistego Chrisa Kyle’a. Film oparty na faktach przedstawia jak wojna zmienia człowieka i pokazuje jej okrucieństwo. Naprawdę niezły film.

Kalosze, które znalazły się na mojej must have liście. Sprawdzają się znakomicie podczas spacerów, roztopy i kałuże nie są mi już straszne.

Jakie produkty sprawdziły się u Was w lutym? Co polecacie?
Pozdrawiam

Madame B

Share:

9 komentarze

  1. Takie kaloszki i mi by się przydały! :)
    Dziecie jakie szczęśliwe na tym chodziku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas luty upłynął bez jakichś większych hitów. W marcu jedziemy do Babci, więc Jaśmina pewnie zostanie obdarowana od góry do dołu, zatem jestem pewna, że przyjdą zmiany hitowe :d.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas niestety odkopuje się na okrągło ;)
    Wafelki znamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kalosze! Choć u nas nie bardzo się przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaloszki świetne, wafelki lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas te wafle i samochodzik też są hitem :) Poza tym książeczki - to jest to co moja córcia lubi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas segregacja szafy dzieci, więcej na blogu zapraszam :-)
    Wafle tak nie idą...ale flipsy owszem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Film również polecam, a wafelki chętnie sprawdze

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wyjściowe kalosze. ;)

    OdpowiedzUsuń