Miejsce w które lubię wracać.

Macie takie miejsce gdzie lubicie wracać? Miejsce skąd macie mnóstwo wspomnień? Albo takie, w którym potrafisz oderwać się od rzeczywistości i zapomnieć o całym świecie?



Ja mam i przynajmniej raz w roku staram się je odwiedzać. Mimo, że znajduje się 450 km od domu, a podróż często wiąże się ze staniem w korkach. Mimo, że ciężko trafić z pogodą to… uwielbiam nasze morze. A tam między Karwieńskimi błotami, a Dębkami znajdziemy piękny las i dzikie, (chociaż coraz o to trudniej) plaże.




Pamiętam jak jeździłam tam mając lat 10 z rodzicami na rowerze, chodziłam na spacery ze znajomymi z liceum, pokazywałam mojemu mężowi (wtedy narzeczonemu), a teraz zaprowadziłam tam syna…



Michaś ma na sobie:
Czapka - Monello
Bluza - Buba
Rozpinana bluza - Name It
Spodnie - Monello
Buty - Nike

A Wy macie takiej miejsce?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

4 komentarze

  1. Świetne to miejsce, a Michaś to niezły model ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak mam takich miejsc wiele, na prawdę wiele. Ludzie wyjeżdżają za granice, aby zwiedzać piękne miejsca, a pod nosem mają jeszcze ładniejsze. Nie doceniają tego co mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,często bardzo blisko miejsca zamieszkania można znaleźć piękne miejsca.

      Usuń
  3. Bo nasze morze jest przepiękne, nie do się go nie kochać. Gdybyśmy tylko latem mieli taką pogodę jak ostatnio, to nasze morze byłoby bardziej oblegane i nikt chyba nie jechałby za granicę. Nasze plaże nie mają sobie równych...

    OdpowiedzUsuń