Magiczne moce chusteczek nawilżanych

Ten wynalazek odkryłam dopiero, gdy zostałam mamą. Czemu tak późno? Dziś chusteczki nawilżane mam zawsze ze sobą: w domu, w torbie syna, w swojej torbie, w samochodzie. Przydają się zawsze i wszędzie, więc nie rozstaje się z nimi na krok.


A jakie magiczne moce mają chusteczki?

Oczywista oczywistość, czyli do wycierania pupci dziecka, ale i rączek i buzi. Gdy syn ubrudzi się na spacerze - niezastąpione (czyli średnio, co 5 min).

Wycieranie kurzu to druga najbardziej przydatna funkcja. Znakomicie pozbywają się brudu na meblach i ładnie nabłyszczają.


Czyszczenie butów. Chyba każda mama wie jak wyglądają buty po wyjściu z placu zabaw. Całe skurzone nie nadają się już nawet do pójścia na zakupy do Biedronki. Każda wizyta na placu zabaw kończy się czyszczeniem butów moich i syna. Chusteczkami wystarczy je przetrzeć i buty gotowe do drogi.

Pielęgnacja okolic oczu u… psa. Tak, tak mamy buldoga francuskiego, a ta rasa wymaga specjalnej pielęgnacji oczu. Dlatego codziennie przecieram mu te okolice chusteczkami dla dzieci.

Przecieranie kokpitu w samochodzie… oczywiście tylko chusteczkami. Która mama ma czas pucować auto?!

Demakijaż, a czemu nie. Gdy nie mam pod ręką płynu do demakijażu chusteczki sprawdzają się znakomicie.
 
Ścieranie plam z ubrań. Przecież dziecko = plamy

Polerowanie mebli w kuchni. Nic tak dobrze nie doczyści śladów palców na frontach mebli w kuchni (zero smug).

A jakie chusteczki wybieram? Takie, które mają dobry skład, zostały wyprodukowane w technologii przyjaznej dla środowiska naturalnego, są odpowiednio nawilżone (nie za suche, czy zbyt mokre), skutecznie oczyszczają nie podrażniając wrażliwej skóry dziecka. Mój wybór padł na Cleanic Kindii. Sprawdzają się zawsze i wszędzie. Marka Kindii proponuje trzy rodzaje chusteczek po to by dobrać idealny produkt dla naszego dziecka.



Chusteczki Kindii New Baby Care do delikatnej skóry noworodków i niemowląt:
Doskonale natłuszczają i nawilżają skórę dzięki zawartości emolientów:
  •  chronią naskórek przed suchością i podrażnieniami
  •  pomagają utrzymać naturalne nawodnienie skóry

Chusteczki Kindii Ultra Sensitive, bezzapachowe do skóry wrażliwej ze skłonnością do atopii zawierają:
  • Pantenol  – znany z działania wspomagającego proces gojenia skóry
  • Chlorheksydynę – znaną z działania antyseptycznego

Chusteczki Kindii Skin Balance do skóry normalnej zawierają:
  • Olejek migdałowy - naturalny emolient, który nawilża i ujędrnia skórę
  • Witaminę E -  znaną z działania przeciwzapalnego i regenerującego naskórek

Wszystkie produkty Kindii są hipoalergiczne, o pH neutralnym dla skóry, nie zawierają PEG, ani alkoholu.

Jakie według Ciebie magiczne moce mają chusteczki nawilżane? Z jakich względów nie wyobrażasz sobie codziennej pielęgnacji malucha bez nich? Na co zwracasz uwagę przy ich doborze? Znacie produkty marki Cleanic Kindii?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

13 komentarze

  1. ja też uwielbiam chusteczki nawilżane. Używam ich w zasadzie do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam chusteczki ale używam różnych rodzajów do konkretnych celów, a dla dzieci właśnie Kindii :) chyba było mi ich szkoda używać do innych celów niż do skóry dziecięcej, szczególnie, że zawierają sporo różnych specjalistycznych składników pielęgnacyjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się używać różnych chusteczek do konkretnych celów. Ale szybko się kończą, a chusteczki dla dziecka są zawsze i często mnie ratują :)

      Usuń
  3. Raczej dziecięce zostawiam dla Juniora ;) do reszty zadań mam biedronkowe nawilżane środkami chemicznymi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. my powoli rezygnujemy z nich. tylko okazyjnie
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę a my już prawie nie używamy😁ale ta markę też znam i lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę a my już prawie nie używamy😁ale ta markę też znam i lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każda mama prędzej czy później odkrywa różnorodne zastosowanie mokrych chusteczek. ;)
    Dobrze też sprawdzają się do mycia armatury łazienkowej tylko trzeba później wszystkie elementy wytrzeć do sucha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. stosowałam chusteczki do demakijażu, ale zdarzało się że podrażniały moją skórę, od jakiegoś czasu używam produktów Glov zmywających makijaż tylko wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusteczki sa zawsze pod ręka i sa niezawodne dlatego sa u nas niezastąpione. Ja często czyszczę nimi buty i torebki skórzane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusteczki to jeden z najważniejszych gadżetów przy dziecku. Ja zwracam uwagę na ich skład, aby nie były ani za suche ani za mokre. Te tez bardzo lubię :) Basia

    OdpowiedzUsuń