Serum pobudzające wzrost rzęs i brwi - Regital Lash


Uwielbiam mocno podkreślone rzęsy i wyraziste spojrzenie. Dobra maskara to podstawa mojego makijażu, ale równie ważna jest odpowiednia pielęgnacja. Staram się regularnie stosować odżywki do rzęs, aby efekt był jak najlepszy. Bo która z nas nie marzy o gęstych, długich i pięknie podkręconych rzęsach?

jak dbać o rzęsy

Ostatnio miałam możliwość przetestowania Serum pobudzającego wzrost rzęs i brwi marki Regital Lash. Produkt zainteresował mnie, bo jako jeden z nielicznych odżywek na rynku nie zawiera bimatoprostu (złą sławą owiany składnik większości tego typu produktów). Jak się sprawdził? Czy są zauważalne efekty?

Sposób użycia i obietnice producenta:

Regital Lash aplikujemy za pomocą pędzelka wzdłuż linii rzęs (tak jak eyeliner) oraz na brwi. Stosujemy raz dziennie - wieczorem, po dokładnym demakijażu. 
Kuracja trwa 6 tygodni. Po tym czasie producent obiecuje: dłuższe, gęstsze i mocniejsze rzęsy (i/lub brwi).

Serum pobudzającego wzrost rzęs i brwi marki Regital Lash

Moja opinia:

Opakowanie i pędzelek typowy dla produktów tego typu. Serum nie spływa więc nakładanie nie sprawia problemów. Ponadto nie podrażnia oczu.

I teraz najważniejsze - działanie. Niestety nie pokaże Wam zdjęć przed i po. Po pierwsze wcześniej również używałam odżywki do rzęs więc efekt nie wygląda spektakularnie, po drugie dość ciężko uchwycić mi było tą różnicę na zdjęciu. 

Zarówno rzęsy i brwi stały się bardziej gęste i mocniejsze. Niestety nie zauważyłam podkręcenia i przyciemnienia rzęs, a taki efekt daje odżywka 4 Long Lashes. Ponadto rzęsy czasami wypadają, chociaż w ich miejsce szybko pojawiają się nowe. Zauważyłam za to znaczą różnicę w wyglądzie brwi. Do tej pory miałam dość gęste włoski na początku, a pod koniec były przerzedzone i wyglądało to niekorzystnie. W tej chwili włoski zagęściły się i nawet bez podkreślenia kredką wyglądają naprawdę dobrze.

Serum pobudzającego wzrost rzęs i brwi Regital Lash

Podsumowując Serum Regital Lash to świetna alternatywa dla osób które nie tolerują bimatoprostu. Odżywka jest łagodna, nie podrażnia, ale daje widoczne rezultaty. 

Jeśli chcecie zapoznać się z szerszą ofertą sklepu DIAGNOSIS zapraszam <tutaj> i <tutaj>.

Jakie są Wasze sprawdzone sposoby na piękne rzęsy? Stosujecie tego typu odżywki?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze