Pomysł na prezent. MyGift Dna personalizowane prezenty

Listopad to czas kiedy warto zacząć myśleć o prezentach. Wcześniejsze przeanalizowanie gustu, zainteresowań i potrzeb obdarowywanych zaoszczędzi nam nerwów i unikniemy przedświątecznej gorączki. Jednocześnie będziemy mieć pewność, że podarunki są przemyślane i ucieszą rodzinę oraz przyjaciół. Ja już mam listę upominków dla rodziny i znajomych i powoli ją realizuję. 

co kupić na święta


Jaki prezent na święta wybrać? Gdzie znajdziecie ciekawe upominki?

Marka MyGift Dna specjalizuje się w sprzedaży prezentów personalizowanych. Upominki mogą posiadać zabawne teksty, sentencje, czy imiona. Wybór prezentów jest ogromny. Od grawerowanych szklanek, poprzez kubki, portfele, deski do krojenia, breloczki, czy obrazy z własnym zdjęciem. Jednak dla mnie najważniejszą zaletą jest jakość oferowanych produktów. Wszystkie prezenty są bardzo dobrze wykonane i wytrzymałe. Ponadto firma oferuję błyskawiczną wysyłkę, moja dotarła w 24h!

mygift dna opinie

Dzięki uprzejmości marki MyGift Dna miałam możliwość przetestowania produktów z oferty sklepu. Wybór nie był prosty, ale udało się wybrać trzy rzeczy - dla każdego członka rodziny po jednym upominku. Jak się sprawdziły? Jaka była rekcja domowników?

Dinozaur - foremka 3D do ciastek to prezent dla syna. Michaś to fan świnki Peppy i Georga... a ten jak wiadomo uwielbia swojego dinozaura! Teraz radość z wspólnego pieczenia ciasteczek jest podwójna :) 

Dla męża wybrałam kubek termiczny Espresso Patronum. To idealny prezent dla każdego fana Harrego Pottera i kawy :) Kubek jest pięknie wykonany, bardzo długo trzyma temperaturę i jest szczelny. I zdradzę Wam w sekrecie, że regularnie podbieram go mężowi...

pomysły na prezent

Dla siebie wybrałam Deskę obrotowom Pizza doesn't ask question Pizza understend. Po pierwsze od dawna marzyła mi się deska obrotowa, a po drugie... jestem Blanka i jestem uzależniona od pizzy. Tak, uwielbiam pizze i ten tekst po prostu mnie powalił! W tym wypadku jakość produktu również pozytywnie zaskoczyła.

MyGift opinie

Dlatego jeśli szukacie inspiracji i pomysłów na prezent dla najbliższych zdecydowanie zachęcam do zapoznania się z ofertą MyGift Dna. Znajdziecie tam pomysły na prezenty dla każdej grupy wiekowej i na różne okazje. Upominki oprócz genialnego designu, personalizowanych napisów oferują produkty najwyższej jakości (nie ma mowy o chińskiej tandecie). My jesteśmy zachwycenia prezentami, a i Wy znajdziecie na pewno coś dla siebie i swoich bliskich.

Gdzie Wy szukacie inspiracji? Planujecie już świąteczne prezenty?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze