Lakiery hybrydowe Neess

Lakierów hybrydowych używam od ponad roku i już nie wyobrażam sobie bez nich funkcjonowania. Do tej pory tradycyjne lakiery nie wytrzymywały na moich paznokciach nawet 24h, były krótkie i szybko się łamały. Dzięki hybrydą idealnym manicure cieszę się ok 2 tygodni (szybko rosną mi paznokcie i później widać odrosty), a paznokcie są długie i mocne. Podstawą jest poprawne zdejmowanie lakieru bez uszkadzania płytki, czyli zdejmowanie acetonem, a nie piłowanie płytki paznokcia. Drugą ważną kwestią jest wybór odpowiednich lakierów, czyli takich które oprócz tego, że będą trwałe nie będą nas uczulać i będą w miarę łatwo się zdejmować. 


hybrydy neess

lakiery hybrydowe neess

lakiery hybrydowe

Ostatnio przetestowałam lakiery hybrydowe Neess. To dość młoda marka jednak wybór kolorów oraz ozdób mają naprawdę imponujący. Ale jak z trwałością, jak się sprawdziły?

Baza ma dość gęstą konsystencję oraz króciutki pędzelek dzięki czemu bez problemu pokryjemy równomiernie całą płytkę paznokci. Hybrydy trzymają się na bazie bardzo długo, nic nie odpryskuje oraz współpracuje z lakierami innych marek.

Wszystkie lakiery kolorowe posiadają intrygujące nazwy, ja w swojej kolekcji posiadam Randkę w Ciemno (czyli piękną i uniwersalną szarość) oraz Milczący Fiolet (głęboki fiolet - śliwka). Obydwa kolory idealnie kryją po nałożeniu dwóch warstw. Konsystencja jest dość rzadka, ale łatwo się je aplikuje. Więcej kolorów znajdziecie <tutaj>.


manicure hybrydowy

Milczący Fiolet

Top również dobrze się nakłada, ale mam wrażanie że daje mniejszy błysk niż inne hybrydy. Ale i tak jestem z niego zadowolona.

Marka Neess ma w swojej ofercie również ozdoby tj. efekt syrenki, efekt tęczy, czy holo (w różnych kolorach). Pyłki mają przystępne ceny i dają naprawdę świetny efekt. 



Mimo, że w ciągu ostatniego roku wypróbowałam hybrydy wielu marek to mało która tak pozytywnie mnie zaskoczyła. Lakiery hybrydowe nakładają się bardzo dobrze, nie uczulają, są trwałe, mają piękne kolory oraz co bardzo ważne nie sprawiają problemów przy zdejmowaniu. Podoba mi się fakt, że na paznokciach wyglądają bardzo delikatnie i naturalnie, można je nanieść bardzo cieniutko i nie tworzą grubej warstwy. Zdecydowanie polecam i na pewno zaopatrzę się jeszcze w nowe kolory. 

Lakiery Neess podobno są dostępne również stacjonarnie w drogeriach Jasmin, ale niestety nie mam żadnej w pobliżu.

Znacie markę Neess?  Jakie kolory lakierów lubicie najbardziej?

Pozdrawiam
Madame Blania


Share:

0 komentarze