Profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów z.one concept - Relacja ze spotkania.

Moja wiedza dotycząca profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów była do tej pory znikoma. Obawiałam się tego typu produktów ponieważ moje włosy wymagają bardzo delikatnej i specyficznej pielęgnacji. Myślałam, że kosmetyki kupowane w drogerii od tych dostępnych w zakładach fryzjerskich mogą się różnić jedynie ceną. A jak to jest naprawdę? 

zabiegi z.one concept


O marce Z.one concept  usłyszałam po raz pierwszy wraz z zaproszeniem na spotkanie. Dystrybutor kosmetyków zorganizował spotkanie w Akademii z.one concept. Instruktorzy marki opowiedzieli nam o firmie, kosmetykach i udzielili rad odnośnie pielęgnacji włosów. Czy spodobały mi się profesjonalne kosmetyki do włosów? Czego ciekawego dowiedziałam się o pielęgnacji i zabiegach oferowanych przez markę?


Marka Z.one Concept

Firma działa od 1999 roku we Włoszech, a ich produkty są eksportowane do 40 krajów. Z.one concept oferuje szeroką gamę najwyższej jakości kosmetyków do salonów fryzjerskich oraz tych do kontynuowania pielęgnacji w domu. Ponadto dba o edukację fryzjerów i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.


Relacja ze spotkania 

Dzięki zaproszeniu firmy Euro-Fryz - dystrybutora kosmetyków z.oneconcept na rynek polski uczestniczyłam w genialnym spotkaniu dla blogerek. Podczas spotkania mogłam zapoznać się z asortymentem marki, poznać ich kosmetyki oraz proponowane zabiegi pielęgnacyjne jak i koloryzację włosów. Część dziewczyn miało przeprowadzone profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne, pokazano nam jak w szybki i bezpieczny sposób zmienić kolor włosów na lato! Wysłuchałyśmy jak prawidłowo dbać o włosy i jak dobrać odpowiednie kosmetyki (np. jak ważne jest odsączenie włosów z wody przed nałożeniem odżywki).


zabiegi z.oneconcept


z.oneconcept


Ja również miałam okazję na własnej skórze (a właściwie włosach) sprawdzić działanie zabiegów i poprawić kondycję swojej fryzury. Mimo, że marka nie jest tak mocno rozpoznawalna oferuję naprawdę konkurencyjne zabiegi które są w stanie zregenerować mocno zniszczone włosy. Po ostatniej nie udanej wizycie u fryzjera moje włosy po rozjaśnieniu wyglądały tragicznie, a dodatkowo były źle obcięte. Traf chciał, że spotkanie odbyło się w moje urodziny i przemiłe (a przede wszystkim profesjonalne)  Panie zajęły się moją nieudaną fryzurą. Zostałyśmy po godzinach (tak Panie siedziały ze mną do 22.30) i naprawiały co inny "profesjonalista" zepsuł. Efekt, włosy wyglądają dużo lepiej, są gładkie i błyszczące i przede wszystkim dużo lepiej się układają. 

To moja pierwsza wizyta u fryzjera z której jestem zadowolona i jestem w stanie polecić. Widać, że pracują tam osoby z pasją, którzy ciągle się rozwijają.


O kosmetykach Z.one Concept

Oczywiście ze spotkania nie wyszłyśmy z pustymi rękami :) Otrzymałyśmy kosmetyki do pielęgnacji oraz koloryzacji włosów. Dzięki temu mogłyśmy sprawdzić i kontynuować zabiegi pielęgnacyjne w domu. Jakie kosmetyki z.one concept polecam?






Milk Shake Sensorial Mint - ponieważ moje włosy mocno się przetłuszczają i na co dzień potrzebują lekkich produktów to właśnie te kosmetyki sprawdziły się u mnie najlepiej. Delikatna formuła z ekstraktem z mięty, szałwii i owoców nawilża oraz chroni włosy pozostawiając je gładkie i lśniące bez efektu obciążenia włosów. W skład zestawu wchodzi szampon, odżywka do włosów oraz odświeżająca mgiełka. No i ten zapach... lubicie mohito... ja uwielbiam!


Milk Shake Sensorial Mint z.one concept

Milk Shake Sensorial Mint z.oneconcept

Milk Shake Integrity - kosmetyki zawierające organiczne masło Muru Muru. Idealne produkty do włosów farbowanych (pozbawione soli, czy siarczanów czyli środków powierzchniowo czynnych). Odżywiają, nawilżają i wzmacniają dbając o kolor naszych włosów. Po zastosowaniu włosy są mega błyszczące i dociążone jednak ja przy przetłuszczających się włosach używam ich tylko 2-3 razy w miesiącu.


Milk Shake Integrity z.one concept

Milk Shake Integrity z.oneconcept

No Inhibition Smoothing Re-Filler - zawierają olej z nasion marakui oraz keratynę (w skład linii wchodzi szampon, odżywka i olejek z marakui). Dobrze nawilżają i odbudowują włosy jednocześnie nie obciążając ich. Świetnie radzą sobie z "sianem" na głowie, a jednocześnie nadają do przetłuszczających się włosów. Odżywka to moje must have gdy włosy potrzebują mocniejszej regeneracji



Whipped Cream odżywka w piance - to najbardziej rozpoznawalny produkt z serii Milk Shake. Specjalnie opracowana pianka do odżywiania włosów i utrzymania nawilżenia oraz ochrony koloru. Pianka zawiera proteiny. 

Jestem bardzo zadowolona z udziału w spotkaniu. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy odnośnie pielęgnacji włosów i w końcu znalazłam miejsce gdzie z przyjemnością będę dbała o swoją fryzurę. Aktualnie jestem po zabiegu proteinowym, a na co dzień stosuję produkty marki z.one concept i moje włosy są w świetnej kondycji. Niedługo wybieram się na kolejny zabieg oraz farbowanie ♥

Jeśli jesteście z Łodzi (lub okolic) serdecznie polecam Wam to miejsce <tutaj>.

Stosujecie profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów? Znacie markę z.one concept?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze