Ulubieńcy Kwietnia - kosmetyki, książki i najlepsze Polskie Marki ♥

Z ostatnimi ulubieńcami mocno się spóźniłam dlatego tym razem bardzo się starałam by wszystko było na czas. W zestawieniu jak zwykle pojawiły się nowe kosmetyki, ciekawa książka, film oraz akcesoria i ubrania. Post podzieliłam też na dwie części - ostatnio zastanawiałam się w jaki sposób pokazywać Wam moje ulubione polskie marki (które tak uwielbiam). Puki co moje nowe polskie odkrycia będą pojawiać się w tej serii wpisów. No to co, zaczynamy?


Ulubieńcy Kwietnia


Urlop na Cyprze to zdecydowanie wydarzenie miesiąca. Na wyjazd zdecydowaliśmy się w ostatniej chwili i zdecydowanie było warto. Relaks, wspólny czas i duża dawka słońca to coś czego było mi trzeba! Cypr jest cudowny, a ja polecam wycieczki Last Minute, bo ceny są naprawdę korzystne. Pełna relacja i moja opinia pojawi się już wkrótce na blogu.


Duet maseczek Caolion Premium Hot&Cool Pore Pack Duo. Maski o działaniu detoksykacyjnym, jedna rozgrzewająca, która otwiera i oczyszcza pory skóry, druga odświeża, zamyka i zwęża pory. Rozgrzewająca naprawdę mocno oczyszcza, posiada w składzie węglowy pył który pochłania nadmiar sebum. Chłodząca ma mocno mentolowy zapach i genialnie ściąga rozszerzone pory. Po zastosowaniu obydwu produktów skóra jest oczyszczona, gładka i ma piękny koloryt. Duet jest dostępny w drogerii Sephora <tutaj>.

Książkę Food Pharmacy pochłonęłam w jeden dzień. Przede wszystkim książka jest napisana w znakomity sposób, takie rady od koleżanek, a nie naukowa pozycja. Zawiera wiele ciekawych informacji dotyczących odżywiania, wpływu jakości spożywania pokarmów na nasz wygląd i samopoczucie. Jakie znaczenie mają probiotyki i jak zadbać o nasze jelita. Znalazłam w niej sporo kuchennych inspiracji i kilka ciekawych informacji. Są też takie które mocno mnie zaskoczyły i nie do końca się z nimi zgodzę. Fajna książka dla osób które zaczynają swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem, dla bardziej doświadczonych większość informacji będzie się powtarzać z innych książek o tej tematyce,

Szybcy i Wściekli 8 - uwielbiam absolutnie wszystkie części i oglądałam je kilkukrotnie dlatego nie mogło mnie zabraknąć na pokazie przedpremierowym najnowszej części. Ja wiem, że tam dzieją się cuda na kiju, a główne postacie przypominają bohaterów z komiksu, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Uwielbiam ten klimat, a sama muzyka wywołuję u mnie dreszcze. Wszyscy aktorzy są fenomenalni, a Vin Diesel... Najnowsza część nie rozczarowała i trzymała poziom, o ile nawet nie była lepsza!

Okulary Ray Ban - kiedyś nie przykładałam większej uwagi do okularów przeciwsłonecznych. Kupowałam na bazarkach okulary bez filtrów, często miałam problem z doborem oprawek ponieważ mam dość wąską głowę. W końcu zainwestowałam w porządne okulary i widzę ogromną różnicę. Nie dość, że oprawki idealnie do mnie pasują to jeszcze moje oczy są mi wdzięczne. Nawet po dłuższym czytaniu książki na plaży w pełnym słońcu nie czuję zupełnie dyskomfortu. Po operacji moje jedno oko jest bardziej podatne na podrażnienia, a podczas urlopu dzięki dobrym okularom nie był mi straszny wiatr i słońce.

Ulubione Polskie Marki 


Ostatnio trafiłam na sporo perełek polskiej perełek. Te najlepsze z najlepszych znajdziecie poniżej, a więcej polskich inspiracji możecie znaleźć na moim Instagramie pod hashtagiem #polskamarka #polishbrand


Spódnica Beksa - chyba nie da się przejść koło niej obojętnie. Wygląda obłędnie zarówno na zdjęciach jak i w rzeczywistości. Wykonana jest z wysokiej jakości materiałów, jest mega gruba i mięsista (schnie baaaardzo długo). Nie gniecie się, jest dość wygodna i znakomicie się ją nosi. Pasuje właściwie do wszystkiego - do wysokich szpilek i eleganckiej koszuli jaki do zwykłego t-shirta i adidasów. 

Skórzana Nerka od Mięta - uwielbiam nerki od kiedy zostałam mamą. Można spokojnie ganiać w niej dziecko i mam obydwie ręce wolne! Tym bardziej, że wybór tego rodzaju akcesoriów jest  teraz ogromny - sportowe, eleganckie, czarne, złote i kolorowe. Ja szukałam czegoś wysokiej jakości co pasowałoby zarówno do jeansów jak i spódnicy w letnich pastelowych kolorach. Marka Mięta oferuje również dopasowanie saszetek do własnych potrzeb - mnie zależało na skórzanym pasku. Wysokiej jakości skóra, staranne wykonanie i niebanalny design - to co kocham ♥

Trampki Golse Shoes - bardzo wygodne skórzane trampki o pięknym wiosennym wzorze. Kolorowe kropki sprawiają, że buty pasują do wszystkiego i są mega efektowne. To już druga moja para tej firmy i zapewne nie ostatnia. Noszę je do jeansów, sukienek i spódniczek ♥ Bardzo łatwo się czyszczą.

Wszystkie moje modowe hity znalazły się w ostatnich stylizacjach z Cypru <tutaj>.

Jak podobają się Wam moi ulubieńcy? A może Wy odkryłyście coś wartego polecenia?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze