Słodkie Warsztaty w Manufakturze Czekolady - idealny pomysł na święta!

Lubicie czekoladę? Jesteście ciekawi jak powstają Wasze ulubione słodycze? A może po prostu szukacie pomysłu na prezent? Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiedzieliście twierdząco to zapraszam Was do przeczytania relacji z Czekoladowych Warsztatów. 




Zacznijmy od tego, że warsztaty odbyły się w Manufakturze Czekolady. Puki co firma ma swoją siedzibę w Łodzi oraz w Warszawie, ale ich produkty możecie kupić również online <tutaj>. Można zakupić również vouchery na różne warsztaty więc to świetny pomysł na prezent.

Manufaktura Czekolady w Łodzi mieści się przy ulicy Piotrkowskiej 217 i już przy samym wejściu roznosi się fantastyczny aromat czekolady. Na warsztaty miałam udać się z Michasiem (są również idealne dla dzieci), niestety ten nasz pierwszy rok w przedszkolu jest pechowy i syn znowu był przeziębiony. Mimo wszystko zabawa była fantastyczna, a Michasiowi przywiozłam mnóstwo słodkich upominków ♥




Same warsztaty składały się z kilku części, samodzielnie wykonywaliśmy czekolady i pralinki, próbowaliśmy pitnej czekolady oraz wysłuchaliśmy świetnej prezentacji dotyczącej powstawania tych słodkości. Ogromny plus za dużą dawką wiedzy przeplataną degustacją ziaren kakaowca, mogliśmy "pomacać" prawdziwy owoc kakao, sprawdzić smak czekolady w zależności od czasu fermentacji. Dzięki temu wykład zdecydowanie nie był nudny nawet dla dzieci. Na koniec każdy otrzymał dyplom Młodszego Czekoladnika. Według mnie warsztaty był dopracowane pod każdym względem! 





Ponieważ jestem fanką dobrej jakościowo czekolady to była prawdziwa uczta, a zdobienie czekolady obudziło we mnie dziecko! Uwielbiam, gdy rozrywka w taki sam sposób angażuje zarówno dorosłych jak i dzieci. Super, że miałam bardzo duży wpływ na powstawanie mojej czekolady.

Czekoladowe Warsztaty to fantastyczny pomysł na wspólne spędzenie czasu (z partnerem, koleżankami, czy dzieckiem) oraz idealny prezent dla każdego miłośnika czekolady. 

Słyszałyście o takich warsztatach? Jak by się Wam podobał taki prezent?

PS. Piękne zdjęcia to oczywiście niezawodny Jakub Placzyński

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze