Idealne Sukienki na Święta - polskie marki

To już ostatni moment aby pomyśleć o świątecznej stylizacji. Ja już mam swoje typy, ale jeśli Wy nadal szukacie to zapraszam do dalszej części postu. Oczywiście wszystkie propozycje to polskie marki ♥

1 i 3 to propozycja od Trzy Igły ♥ znajdziecie ją <tutaj>
2.  Trochę tańsza propozycja która sprawdzi się równie dobrze podczas większych wyjść jak i na co dzień. Sukienkę marki Cinamoon znajdziecie <tutaj>.
3. Piękny kolor, klasyczny krój i ciekawe zdobienie na rękawie, sukienka Stone Skirts dostępna <tutaj>.

1. Mała czarna z błyskiem od Black or White dostępna <tutaj>
2. Koronkowa sukienka robi wrażenie! Sukienkę marki Tova kupicie <tutaj>
3. Kolejna propozycja od Trzy Igły. Kobieca sukienka z koronki do kupienia <tutaj>
4. Dopasowana sukienka o ciekawym wykończeniu. Znakomicie sprawdzi się w różnych stylizacjach, dostępna w różnych kolorach <tutaj>.

1. Piękna zieleń i klasyczny krój. Sukienka marki Beksa dostępna <tutaj>
2. Kolejna propozycja układa się przepięknie, wiem bo sama ją mam. Mimo, że jest z uszyta z grubej dresówki wygląda niesamowicie elegancko. To cudo od Stone Skirts kupicie <tutaj>
3. Dopasowana sukienka z ciekawymi wiązaniami. Sukienki marki Cinamoon to niezła jakość i bardzo przystępne ceny, dostępna <tutaj>
4. Spódnica A Załóż Się podbiła internet już dawno. Ja mam w kolorze szarym, ale ta zielona będzie cudownie prezentować się przy choince. Spódnice Beksy w tym oraz wielu innych kolorach kupicie <tutaj>.

Która propozycja spodobała się Wam najbardziej? 

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze