Ulubieńcy Listopada - książki, muzyka, ubrania

Kolejny miesiąc minął mi niespostrzeżenie... slow life, siedzenie pod kocem z ciepłą herbatą zdecydowanie nie jest dla mnie ;) Mało mnie na blogu, bo pełno mnie wszędzie. Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mój instagram <tutaj>, a poniżej lista moich listopadowych ulubieńców.


Polska odwraca oczy. Reportaże Justyny Kopińskiej to krótkie opowieści o najważniejszych niewyjaśnionych sprawach ostatnich lat. Reportaż o dręczonych pacjentów szpitala psychiatrycznego, tuszowanie spraw o zabójstwo, czy wypowiedzi żony Trynkiewicza - wstrząsające i poruszające. Jednocześnie książkę czyta się bardzo szybko.



Pełniejsza chata to kontynuacja sitcomu z mojego dzieciństwa. Nie jest to wybitny serial, ale przyjemnie się go ogląda podczas domowych obowiązków. Dużo śmiechu i rodzinnego ciepła. Ogromny plus za tych samych aktorów co w pierwotnej wersji.

Zakupy (z okazji Black Friday) polskiej marki Laurella. Laura projektuje wysokiej jakości ubrania w rozsądnych cenach. Dobre gatunkowo materiały, pięknie układające się ubrania i modne wzory ♥ To na pewno nie moje ostatnie zakupy. Ponadto uwielbiam śledzić Laurę na Instagramie <tutaj>, koniecznie obejrzyjcie jej instastories!

Wyjątkowo w zestawieniu znalazły się dwie piosenki. Każda inny, ale obydwie "męczę" cały miesiąc. Camila Cabello - Havana ft. Young Thug to zdecydowanie mój styl ♥. Natomiast Eda Sheerana uwielbiam za wszystko i zawsze... za teksty, za muzykę i za teledyski. Nowy kawałek Perfect nawet nie wiem, czy wolę słuchać, czy właśnie oglądać. Za każdym razem w oku kręci się łezka... totalna magia. Jeśli jeszcze nie widzieliście koniecznie nadrabiajcie ♥



Czekoladowe Warsztaty w Manufakturze Czekolady. Mimo, że ogromną fanką czekolady nie jestem to bawiłam się świetnie. Dużo dobrej zabawy, wiedzy i oczywiście czekolady. W przyszłym tygodniu pojawi się dłuższa relacja więc zaglądajcie na bloga.



Dziwne, bo tym razem u mnie zupełnie niekosmetycznie, ale nadal zachwycam się kosmetykami z Ulubieńców Września i Października o których przeczytacie <tutaj>.

A Wam jak minął listopad? Macie swoje listopadowe perełki, którymi chcecie się podzielić?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze