Co nowego w szafie Michasia - szykujemy się do wiosny (Mama bear, H&M, Pepco, Zara)

Hej!


Powoli zaczynam kolekcjonować ubranka na nowy wiosenno-letni sezon. W szafie pojawiają się koszulki z krótkim rękawem, cienkie spodenki i moje ulubione marynarskie motywy. Od tego sezonu postanowiłam zainteresować się również wyrobami polskich producentów. Na rynku istnieje mnóstwo małych firm proponujących oryginalne ubranka i akcesoria w świetnej jakości i przystępnej cenie. Dlatego w dzisiejszym poście pojawią się zarówno rzeczy z sieciówek jak i od polskich producentów. 




Spodenki alladynki marynarskie (Mama Bear) – 40 zł
T-shirt biały z kieszonką (Mama Bear) – 35zł
Czarny t-shirt ekologiczny Żywe srebro (Mama Bear) – 35zł (idealnie oddaje charakter syna)
Szara bluza z suwakiem (ocieplana) (Mama Bear)– 49zł

Czapka z daszkiem (H&M) – 19,90zł
Koszulka polo (H&M) – 22,90zł
Szelki (H&M) – 19,90zł
Buciki (Pepco) – 9,90zł

Bluza (Zara) - 19,90zł
T-shirt (Zara) - 19,90zł

Wszystkie ubranka (i nie tylko) Mama Bear do kupienia tutaj. Już niebawem na blogu pojawi się więcej informacji o marce :)

Jak podobają się Wam nasze przygotowania do wiosny?

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

10 komentarze

  1. Oczywiście nie znałam tej marki, a alladynki bardzo mi sie spodobały. Jestem przed zakupami wiosenno-letnimi i powoli się zbieram;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubranka.
    Buciki z Pepco mieliśmy. Są cudowne, ale niestety podeszwa po 2 tygodniach się podarła. No cóż, za taką cenę, to nawet 2 razy w miesiącu można kupować maluchowi takie butki ;-)

    www.zaraz-wracam.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi już przeszła faza na szare, teraz mam ochotę na kolory ;) Ale ciuszki sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasza szafa jeszcze nie myśli o wiośnie, a może już czas zazacząć przygotowania.
    Ubranka Mama Bear bardzo fajne, szczególnie spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba ! U nas też czekają wiosenne ciuchy ... czekam teraz tylko na ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ubranka, a mnie podoba się bardzo bluza. Uwielbiam szarości i dresówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj tez bylam na zakupach, ale jeszcze nie na wiosne, bo jej nie widac jeszcze u nas. A ciuszki bardzo fajna, tą czapke z H&M tez mieliśmy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej marki, ale chętnie ją poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam paski i marynarskie wzory

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sponie! Uwielbiam paski!

    OdpowiedzUsuń