Coś dla domu - przegląd (Zara Home, H&M Home, Ikea, Home&you)

Cześć!

W wolnej chwili przeglądałam oferty sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ponieważ zajęłam się już odświeżeniem garderoby syna oraz swoją, teraz pora wprowadzić wiosnę również do domu. Wybór jest ogromy jednak kilka motywów szczególnie przypadło mi do gustu.

Najbardziej wiosenny i kolorowy motyw: MOTYLE. Na sam widok buzia mi się uśmiecha, a ja dostaje niesamowitej energii. Wszystko naraz może przysporzyć małego zawrotu głowy tak pojedyncze elementy mieć muszę.
Pościel Home&you – 169-199zł
Dekoracja H&M Home – 39,90zł
Podstawka pod kadzidełka Zara Home – 19,90zł
Kubek Home&you – 17zł
Pościel Home&you – 149 – 179zł
Szkatułka Home&you – 35zł
Spinacze ozdobne Home&you – 19,90zł
Zegar Home&you – 35zł
Świece Zara Home – 19,90zł

SZAROŚCI I BEŻE są zawsze na czasie. Uniwersalne i praktyczne, pasują do wszystkiego za to mało wiosenne.
Poszewka na poduszkę Zara Home – 99,90zł
Ramka na zdjęcie Ikea – 14,99zł
Koc Zara Home – 379zł (Serio?!)
Zasłonki H&M Home – 59,90zł
Pościel Ikea – 39,99zł
Podstawka pod kadzidełko Zara Home – 29,90zł
Pościel w gwiazdki H&M Home – 79,90zł
Kosz do przechowywania H&M Home – 9,90zł

Mój ulubiony motyw MARYNARSKI, który wraca co pół roku. Jeśli coś kupię w tym roku wiem, że w przyszłym również będzie mi się podobać.
Świeczniki H&M Home – 19,90zł
Świecznik Zara Home – 49,90zł
Lampka w paski Zara Home – 139zł
Kosz H&M Home – 49,90zł
Poduszka w paski H&M Home – 19,90zł
Poduszka Zara Home – 99,90zł
Ramka na zdjęcia Zara Home – 69,90zł
Lampa Zara Home – 379zł (i znowu ta cena?!)
Dywanik H&M Home – 79,90zł

Tak przyznaje się, bardzo lubię RÓŻOWY. Nie wyrosłam jeszcze z tego koloru, ale mąż wypędziłby mnie z domu za te rzeczy J.
Podkładki Home&you – 15,50zł (może mąż ich nie zauważy?)
Spinacze ozdobne Home&you – 9,50zł
Poduszka z psem H&M Home – 29,90zł
Poduszka H&M Home – 39,90zł
Świeczka Ikea – 19,99zł
Poduszka „Love”  H&M Home – 19,90zł
Lampka Ikea – 79,99zł

A na deser dostępne od czwartku 26.02 w Biedronce koce i pudełka w naprawdę przystępnych cenach.

A jaki motyw Wam spodobał się najbardziej? Odświeżacie dekoracje w swoich domach, co sezon? I kto kupuje w Zara Home te rzeczy za 300, czy 400zł?!


Pozdrawiam 
Madame B

Tags:

Share:

7 komentarze

  1. Kocham szarości i beże! Piękne rzeczy... tylko gdzie je poupychać? Chyba muszę zmienić swoje otoczenie - CAŁE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się motyw motylków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy śliczne, motylki najbardziej wiosenne. A koc z biedronki musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam posty z inspiracjami wszelkiego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie motylki i różowe drobiazgi, fajne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najlepszy zestaw 1. :)

    OdpowiedzUsuń